Jeg vil selfølgelig ikke fortælle lige præcis hvad det går ud på.
Men det er en ide hvor der bliver sat nogle automater op i diverse gågader med et indhold der er hemmeligt indtil videre.
Da dette nok er lidt dyrt at starte op, ønsker jeg kun kontakt med intereserede, der har en kapital, eller folk der har rigtig gode kontakter til investorer.
Jeg vil gerne fortælle mere om ideenm, men så må i kontakte mig og fortælle lidt om jer selv. Da jeg synes den her ide er lidt for god til at dele med alle.
Så er der nogen der mangler et projekt at gå igang med, så kontakt venligst mig.
Jeg vil gerne fortælle mere om ideen, men så må i kontakte mig og fortælle lidt om jer selv. Da jeg synes den her ide er lidt for god til at dele med alle.
Kære Jan
Sådan fungere verden desværre ikke ... det er din opgave, som den der har behovet for kapital, at vække interesse hos eventuelle investorer ... du skal tænke på at folk med kapital i den størelsesorden dagligt hører ting som "Jeg har det næste Skype ... jeg mangler bare lige xxx" eller "Det er stort det her ... men jeg fortæller ikke noget om det før du underskriver ... " og det bliver man i længden træt af så hvis ikke der ligesom kommer noget op der fanger interessen på et meget tidligt tidspunkt i samtalen, og her mener jeg virkelig fanger, så glider du og din ide ligeså stille ud af bevistheden igen.
Du skal altså ikke regne med at folk kommer til dig på så tyndt et grundlag, hvis nu du istedet siger "Jeg har opdaget en kemisk process der kan løse energikrisen men jeg mangler en der kan hjælpe mig med at bygge en forretning omkring det" , eller "Jeg har fundet en ny og revolutionerende måde at ramme en indtil nu uudnyttet målgruppe på med et eksisterende produkt" ... så har du væsentlig stører chance for at få respons.
Men du er nødt til at give noget mere "Automater" er ikke nok :p
Jeg fik engang en henvendelse fra en ung gut der ville sælge regnfrakker/regnslag på samme måde. Alle kender vel at bliver overrasket af en lille sommerbyge - og egentligt var det vel en oplagt forretningsidé.
Det projekt strandede på at det var mega-besværligt at få tilladelser, og hvis man endelig fik én var der så mange forbehold at økonomien var svær at bedømme.
Der kom vist kun et par stykker op på forskellige forlystelsessteder efter alt det arbejde. Så som det er nævnt tidligere, - det er altså noget der skal med i planlægningen inden du beder om penge.