Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god ide (synes jeg) - Alle storbyer i verden - Gågader.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil selfølgelig ikke fortælle lige præcis hvad det går ud på.

Men det er en ide hvor der bliver sat nogle automater op i diverse gågader med et indhold der er hemmeligt indtil videre.

Da dette nok er lidt dyrt at starte op, ønsker jeg kun kontakt med intereserede, der har en kapital, eller folk der har rigtig gode kontakter til investorer.

Jeg vil gerne fortælle mere om ideenm, men så må i kontakte mig og fortælle lidt om jer selv. Da jeg synes den her ide er lidt for god til at dele med alle.

Så er der nogen der mangler et projekt at gå igang med, så kontakt venligst mig.

Venlig

Jan Z

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

janzach:

Jeg vil gerne fortælle mere om ideen, men så må i kontakte mig og fortælle lidt om jer selv. Da jeg synes den her ide er lidt for god til at dele med alle.

Kære Jan

Sådan fungere verden desværre ikke ... det er din opgave, som den der har behovet for kapital, at vække interesse hos eventuelle investorer ... du skal tænke på at folk med kapital i den størelsesorden dagligt hører ting som "Jeg har det næste Skype ... jeg mangler bare lige xxx" eller "Det er stort det her ... men jeg fortæller ikke noget om det før du underskriver ... " og det bliver man i længden træt af så hvis ikke der ligesom kommer noget op der fanger interessen på et meget tidligt tidspunkt i samtalen, og her mener jeg virkelig fanger, så glider du og din ide ligeså stille ud af bevistheden igen.

Du skal altså ikke regne med at folk kommer til dig på så tyndt et grundlag, hvis nu du istedet siger "Jeg har opdaget en kemisk process der kan løse energikrisen men jeg mangler en der kan hjælpe mig med at bygge en forretning omkring det" , eller "Jeg har fundet en ny og revolutionerende måde at ramme en indtil nu uudnyttet målgruppe på med et eksisterende produkt" ... så har du væsentlig stører chance for at få respons.

Men du er nødt til at give noget mere "Automater" er ikke nok :p

Tilmeldt 8. May 08
Skrevet kl. 10:38

Jamen du har ret Mikkel, men der er så mange der bare sprøger for at spørge herinde.

Jeg kræver ikke nogen underskrift, før jeg fortæller mere, men gider bare ikke fortælle alle det.

Lidt mere info:

Det er en automat der bliver opsat på gågader rundt omkring i verden (på lang sigt).

Indholdet er en ting hver mand, kvinde og barn kan bruge. Og som er ret vigtigt i hvisse situationer.

Men som sagt, hvis der er nogen seriøs der er intereseret, så spørg endelig nærmere.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:40

janzach:

Jamen du har ret Mikkel, men der er så mange der bare sprøger for at spørge herinde.

Det lyder til du er afklaret med det, så håber jeg da bare du finder nogen der kan hjælpe dig :-)

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 10:47
Det skulle vel aldrig være en automat med vand?
;)

Anywayz så tror jeg også du kan få udfordringer med at få lov at placere automaterne. Reglerne på det område er ret strikse såvidt jeg ved.
Tilmeldt 8. May 08
Skrevet kl. 10:56

CMS:
Det skulle vel aldrig være en automat med vand?
;)

Godt tænkt CMS, du følger godt med :-)

Men nej det er faktisk ikke vand.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 11:00

Hvad med at starte i det små - Få sat automaterne op i én by - så et land så et kontinent og til sidste hele verden.

Det er vel lidt af en mundfuld at staret med hele verden på én gang. Ved at starte i det små, er behovet for kapital vel også overkommeligt?

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Tilmeldt 8. May 08
Skrevet kl. 11:03

Bo Lyhne:

Hvad med at starte i det små - Få sat automaterne op i én by - så et land så et kontinent og til sidste hele verden.

Det var også derfor jeg skrev (på lang sigt)

Selvfølgelig starter man et sted og så bygger det op. Men ambitionen på lang sigt, er at det er world wide.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 709
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 11:06

Og samtidig kunne automaten indeholde disinfektions servietter. Dem er der voldsomt brug for når mange mennesker er samlet;)

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 11:18

Jeg fik engang en henvendelse fra en ung gut der ville sælge regnfrakker/regnslag på samme måde. Alle kender vel at bliver overrasket af en lille sommerbyge - og egentligt var det vel en oplagt forretningsidé.

Det projekt strandede på at det var mega-besværligt at få tilladelser, og hvis man endelig fik én var der så mange forbehold at økonomien var svær at bedømme.

Der kom vist kun et par stykker op på forskellige forlystelsessteder efter alt det arbejde. Så som det er nævnt tidligere, - det er altså noget der skal med i planlægningen inden du beder om penge. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)