Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyhedsside

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i dejlige Aminoer Smile

Jeg har kørt min nyhedsside GearNYT.dk i omkring 3 måneder efterhånden, og i dag har jeg nogle tilfredsstillende besøgstal, som jeg faktisk ikke havde ventet at have på så kort tid.

Har efterhånden fået mig nogle faste læsere på siden, men jeg oplever desværre også at mange af de nye besøgende hurtigt forlader siden igen.

Jeg sidder og kigger i Analytics lige nu, og der har jeg en afvisningsprocent på 63,89%, hvilket jeg jo synes er temmelig voldsomt.

Ville høre om det er muligt at få feedback på siden - hvordan oplever i den, får i lyst til at blive på siden, hvad kan det evt. skyldes, at de besøgende forlader den, uden de når at se flere sider? :-)

Link: GearNYT.dk

Jeg kunne forestille mig en stor del af det måske skyldes at de kommer direkte fra en søgemaskine, hvilket min statistik også viser, og at de derfor blot læser nyheden, og det er dét.

Håber på konstruktiv kritik og feedback.

Tak på forhånd :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 23:19

Hej Daniel

Synes sidens design er meget standard og får ikke sådan en lyst til at klikke videre og læse artiklerne. Specielt toppen, synes jeg er meget kedeligt og grå.

Du kan lade dig inspirere af disse sider gizmodo og engadget.

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:50

Jeg synes, der er mange fede ting ved din side. Men jeg bliver - helt ærligt - snotforvirret over, hvad formålet egentlig er. Det synes jeg, du skal skrive noget om, som det første man ser. Hvis ikke, det var på grund af navnet, ville jeg ikke ane, hvad det gik ud på.

Lay-out´et synes jeg godt om generelt, men synes, at dine bokse er for store. Det er er svært at overskue siden, lige skimme ned over den, få overblik.

Men en fin side, den skal du have! Håber du kan bruge feed-back´en - den er velment :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:15

Titlen ville jeg ikke bruge domæne navnet det søges ikke på google og du ligger lige vel hvad nummer 1 , evt. del op kald det gear nyt , brug gerne lidt søgeord i titlen jeg mener denne her titlen <title>GearNYT.dk - Nyheder i højeste gear!</title>

fodnoten og menu svær at læse da det mørk baggrund på lidt mørk tekstfarve i især vis sider i sollys.

Bruger nærmeste ikke h1 og især h2 til underoverskrifter der teksten mere overskuelig og lidt mere søgeord optimering venlig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 11:20

Rigtig fin side.

Jeg synes du rammer målgruppen ´perfekt, da det er folk der udelukkende vil læse nyheder, og domænet passer godt til dit emne, hvis du altså holder dig til at skrive om "Gear"

Det eneste jeg lige kan finde der er lidt træls, er den "nyhedsarkiv" knappe du har i toppen. Den synes jeg gør siden ALT for forvirrende.

Ellers synes jeg det er en fin side, og det synes andre vel også siden du nævner dit høje besøgstal.

Afvisningsprocent er typisk højt ved nystartet nyhedssider, tænk på , ud af 100 besøgende. skal du ramme LIGE præcis det folk har lyst til at læse, og det er lidt svært når man ikke ved hvad de VIL læse.

Så derfor, SEO SEO SEO SEO..

Men held og lykke,

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Skrevet kl. 17:06

Àsgeir Gunnarsson:

Hej Daniel

Synes sidens design er meget standard og får ikke sådan en lyst til at klikke videre og læse artiklerne. Specielt toppen, synes jeg er meget kedeligt og grå.

Du kan lade dig inspirere af disse sider gizmodo og engadget.

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Hej Àsgeir

Tak for dit feedback. Jeg har prøvet at gøre det anderledes end de fleste, ved netop at vælge et design der ikke minder for meget om f.eks. Engadgets. Personligt synes jeg dog de har et lækkert design, og vil prøve at se om jeg kan finde noget som peger i den retning i fremtiden :)

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Skrevet kl. 17:09

Charlotte Palm:

Jeg synes, der er mange fede ting ved din side. Men jeg bliver - helt ærligt - snotforvirret over, hvad formålet egentlig er. Det synes jeg, du skal skrive noget om, som det første man ser. Hvis ikke, det var på grund af navnet, ville jeg ikke ane, hvad det gik ud på.

Lay-out´et synes jeg godt om generelt, men synes, at dine bokse er for store. Det er er svært at overskue siden, lige skimme ned over den, få overblik.

Men en fin side, den skal du have! Håber du kan bruge feed-back´en - den er velment :-)

Hej Charlotte :)

Jeg tror det skyldes at siden er målrettet mod den nørdede person, og det derfor kan være forvirrende hvis man ikke er så meget inde i det. Men jeg vil da prøve at gøre det mere tydeligt, hvad siden handler om. Hvilke bokse er for store? Synes da jeg fylder dem godt ud generelt i hvertfald. Tak for dine inputs :)

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Skrevet kl. 17:11

Mikael christiansen:

Titlen ville jeg ikke bruge domæne navnet det søges ikke på google og du ligger lige vel hvad nummer 1 , evt. del op kald det gear nyt , brug gerne lidt søgeord i titlen jeg mener denne her titlen <title>GearNYT.dk - Nyheder i højeste gear!</title>

fodnoten og menu svær at læse da det mørk baggrund på lidt mørk tekstfarve i især vis sider i sollys.

Bruger nærmeste ikke h1 og især h2 til underoverskrifter der teksten mere overskuelig og lidt mere søgeord optimering venlig

Hej Mikael

Tak for dine forslag.

I forvejen gør jeg meget ud af at søgemaskineoptimere hjemmesiden, men vil da kigge på dine inputs. 

Jeg vil ligeledes prøve at ændre på tekstfarverne i både footer og i menuen, og se om det hjælper.

Jeg benytter mig da af h2'er inde på de enkelte artikler, men vil prøve at se om jeg kan få brugt h1. 

Tak for dine inputs - det kan helt sikkert bruges :) 

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 17:28
Designet taender mig ikke rigtig. Jeg vil proeve at indsnaevre hvorfor. 1. Menuen paa forsiden er intetsigende, med det mener jeg, det kunne vaere en menu for hvilken som helst side. Usability wise kan en menu normalt vaere ret beskrivende for en side, og det er noget at de foerste en bruger skimmer. "nyhedsarkiv" er totalt intetsigende om hvad jeg kan forvente. Samme med lifeblog, webtv, yep alle sammen. 2. De foerste 3 nyheder til hoejre for billed grafikken er de samme som dem nedenunder. 3. Logo/header/menu fylder naesten 1/3 del af mit skaermbillede, det ren spildplads. Jeg tror ikke man faar flere besoegende fordi man har kaempe spildplads ved foerste side billede. Jeg ville nok tage selve logo'et og zoome ned til en meget mindre stoerrelse, saa man knapt ser det til at starte med. 4. Den billede grafik paa forsiden foeler jeg er irrelevant. 5. De enkelte artilel summaries som kan se ned af siden er alt for store. Og paa mange af dem er der alt for meget hvid blankt omraade, sikkert fordi det skal passe til det billede der vises. Jeg gider ikke lige checke men det ligner wordpress, saa vil foreslaa du finder en bedre nyhedslayout template/design. 6. Lidt det samme - nyheder paa en lang liste ned ad en side virker ret amateur agtigt. Du skal have et levende layout. Og f.x. billede ved nogen artikler, ikke ved alle. 7. Igen lidt det samme. Proev at kigge paa nyhedsmedier. I deres indgangside staar der somregel ikke "skrev af xxx" "xx kommentarer" eller saagar dato. Indholdsmaessigt synes jeg at se et problem i at alle nyeste artikler handler om google/android. Men ser jeg lidt paa siden ser det ikke ud som om den er fokuseret udelukkende paa android. Saa med mindre jeg tager fejl, altsaa at du oensker nyheder andet end om android, saa skal du forsoege at veksle og layoute nyheder saa man ikke bare ser google/android over det hele. Altsaa at der f.x. paa forsiden vises andre nyheer (maaske af aeldre dato, men andre). Well det var lidt feedback :-) Held og lykke med siden.
Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Skrevet kl. 17:45

kawzood:

Rigtig fin side.

Jeg synes du rammer målgruppen ´perfekt, da det er folk der udelukkende vil læse nyheder, og domænet passer godt til dit emne, hvis du altså holder dig til at skrive om "Gear"

Det eneste jeg lige kan finde der er lidt træls, er den "nyhedsarkiv" knappe du har i toppen. Den synes jeg gør siden ALT for forvirrende.

Ellers synes jeg det er en fin side, og det synes andre vel også siden du nævner dit høje besøgstal.

Afvisningsprocent er typisk højt ved nystartet nyhedssider, tænk på , ud af 100 besøgende. skal du ramme LIGE præcis det folk har lyst til at læse, og det er lidt svært når man ikke ved hvad de VIL læse.

Så derfor, SEO SEO SEO SEO..

Men held og lykke,

Hej

Tak for din feedback, det sætter jeg pris på!

Med nyhedsarkiv-knap, mener du så den kun på forsiden, eller menupunktet med samme navn? Har også tænkt lidt på om den på forsiden skulle fjernes :)

Ja det kunne godt være at det blandt andet også skyldes derfor, at afvisningsprocenten er høj - det håber jeg i hvertfald. 

Vil tage alle jeres inputs til mig, og kigge på det.

Tusind tak for forslagene :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)