Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyhedsside

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Som mange af de andre aminoer skriver, så er det måske lidt svært at vide hvad sidden handler om. Ellers er designet pæn.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 12:07

Daniel Lomholt:

kawzood:

Rigtig fin side.

Jeg synes du rammer målgruppen ´perfekt, da det er folk der udelukkende vil læse nyheder, og domænet passer godt til dit emne, hvis du altså holder dig til at skrive om "Gear"

Det eneste jeg lige kan finde der er lidt træls, er den "nyhedsarkiv" knappe du har i toppen. Den synes jeg gør siden ALT for forvirrende.

Ellers synes jeg det er en fin side, og det synes andre vel også siden du nævner dit høje besøgstal.

Afvisningsprocent er typisk højt ved nystartet nyhedssider, tænk på , ud af 100 besøgende. skal du ramme LIGE præcis det folk har lyst til at læse, og det er lidt svært når man ikke ved hvad de VIL læse.

Så derfor, SEO SEO SEO SEO..

Men held og lykke,

Hej

Tak for din feedback, det sætter jeg pris på!

Med nyhedsarkiv-knap, mener du så den kun på forsiden, eller menupunktet med samme navn? Har også tænkt lidt på om den på forsiden skulle fjernes :)

Ja det kunne godt være at det blandt andet også skyldes derfor, at afvisningsprocenten er høj - det håber jeg i hvertfald. 

Vil tage alle jeres inputs til mig, og kigge på det.

Tusind tak for forslagene :)

Ja lige præcis Nyhedsarkiv-knappen, prøv at overvej at fjerne den og se evt hvordan du ser siden efter du har fjernet den :-).

held og lykke, :-)

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 12:43

kawzood:

Daniel Lomholt:

kawzood:

Rigtig fin side.

Jeg synes du rammer målgruppen ´perfekt, da det er folk der udelukkende vil læse nyheder, og domænet passer godt til dit emne, hvis du altså holder dig til at skrive om "Gear"

Det eneste jeg lige kan finde der er lidt træls, er den "nyhedsarkiv" knappe du har i toppen. Den synes jeg gør siden ALT for forvirrende.

Ellers synes jeg det er en fin side, og det synes andre vel også siden du nævner dit høje besøgstal.

Afvisningsprocent er typisk højt ved nystartet nyhedssider, tænk på , ud af 100 besøgende. skal du ramme LIGE præcis det folk har lyst til at læse, og det er lidt svært når man ikke ved hvad de VIL læse.

Så derfor, SEO SEO SEO SEO..

Men held og lykke,

Hej

Tak for din feedback, det sætter jeg pris på!

Med nyhedsarkiv-knap, mener du så den kun på forsiden, eller menupunktet med samme navn? Har også tænkt lidt på om den på forsiden skulle fjernes :)

Ja det kunne godt være at det blandt andet også skyldes derfor, at afvisningsprocenten er høj - det håber jeg i hvertfald. 

Vil tage alle jeres inputs til mig, og kigge på det.

Tusind tak for forslagene :)

Ja lige præcis Nyhedsarkiv-knappen, prøv at overvej at fjerne den og se evt hvordan du ser siden efter du har fjernet den :-).

held og lykke, :-)

Den er nu fjernet, og synes bestemt også det hjalp. :-)

Tak til jer alle sammen for de mange gode forslag, vil nu kigge på det, og evt. redesigne siden og gøre det tydeligt hvad formålet er :)

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 16:20

Hej alle!

Beklager jeg bumper denne tråd, men synes det var bedre end at starte en ny :)

Jeg har nu redesignet side fuldstændig, så den fremstår mere professionel, overskuelig og brugervenlig.

Håber i synes om det, og evt. vil komme med ny feedback :-)

Se siden her: http://gearnyt.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 16:33

Daniel Lomholt:

Hej alle!

Jeg har nu redesignet side fuldstændig, så den fremstår mere professionel, overskuelig og brugervenlig.

Hej Daniel,

Det ser meget bedre ud end før. Synes siden er meget pæn og overskuelig.

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 16:47

Daniel Lomholt:

Hej alle!

super meget bedre.

Jeg synes stadig din header er for stor. Masske kan den sorte linie vaere mindre hoej, og samme med soegefeltet. Selve logo/titel har fin storrelse nu, som sagt synes jeg blot der for meget sort.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)