Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har lige talt pænt til en sælger :-D

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Mikkel Mikjær Christensen:
Jeg er da ragende ligeglad med hvad du finder interesant ... du kan jo lade være med at læse det.

Det havde jeg hellere ikke regnet med fra en som føler, at hele verden skal vide, at han for en gangs skyld kunne opføre sig ordentligt. 

Men nu er dette, som sagt, et offentligt forum. Lad være med at fylde den med udbrugligt indhold som tager opmærksomhed fra det som kan have nytte, så bliver der hellere ikke behov for at tørre øjnene når du mister lidt karma.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:47

Intetsigende:

Lad være med at fylde den med udbrugligt indhold 

Ja det er da heldigvis ikke dig der bestemmer det!

Tilmeldt 24. Aug 10
Skrevet kl. 22:51

Mikkel Mikjær Christensen:

Intetsigende:

Lad være med at fylde den med udbrugligt indhold 

Ja det er da heldigvis ikke dig der bestemmer det! Hvorfor går du i det hele taget herinde hvis du bare vil sprede dårligt humør og svine andre til?

Jeg sviner ikke, og jeg spreder ikke dårligt humør. Måske for dig, som jeg er uenig med, men det styrer du selv. 

Nu kommenterede primært fordi du fandt det nødvendigt at udstille disse "anonyme krystere", som er nogle forbandede **** for at have brugt Amino's rating-system.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:53

jannie N:

Hey jeg er jo ikke lækker blondine, tror du så jeg bruger sådan noget???  Men det kan måske sælges til en af slagsen hehe

Nu er blondiner jo også udelukket fra mit univers. Men har så en historie om en der hedder Jannie fra mit tidligere liv igen - men den tåler så ikke gengivelse her.

Kan se du er mødebooker - hvor mange opkald kan jeg få for 10 liter shampoo så?

Du kan sælge det videre til en god pris :) Jeg kan sende det på 8 europaller som en vognmand i nærheden af dig måske kan bruge Wink

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:58

Køb ren argan olie her

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 23:12

Jeg er medlem af Folkekirkens Nødhjælp, udelukkende fordi pigen som stoppede mig på gågaden så ualmindelig sød ud. Jeg kunne slet ikke sige nej. Nu hvor man læser, hvad pengene går til efterfølgende, kan man sgu godt lige undvære den 50'er hver måned.

Moralen må være: Er sælgeren lækker, så sig ja. Måske støtter du en god sag, som du ikke ville have støttet ellers. 

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 23:23

Det er nok ikke en hemmelighed, at man som erhversdrivende er afhængig af hinanden.

Nååh men for gøre det kort.. Der er to scenarier:

Smile Ringer man selv som en virksomhed ud til sine kunder, forventer & håber man med en venlig modtagelse.

Devil Men bliver man selv ringet op af en anden sælgende-virsomhed, kan man ind imellem blive lidt irreteret  

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil som moderator gerne gøre opmærksom på at Mikkel har lov til at oprette en smalltalk her i kategorien Café og Hygge. Til dem som ikke har fattet det, så står der i beskrivelsen til Café og Hygge således:

Her er ordet frit. Her snakker vi om alt andet end iværksætteri.

Hvis emnet ikke har interesse, så lad være med at bruge tid på tråden, og hold jer væk, istedet for at skabe dårlig stemning med nedladende bemærkninger og dårlige ratings.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 24. Aug 10
Skrevet kl. 23:48
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Rune Gjersvik:
Her er ordet frit. Her snakker vi om alt andet end iværksætteri.

Den går vel begge veje?

Rune Gjersvik:
og hold jer væk, istedet for at skabe dårlig stemning med nedladende bemærkninger og dårlige ratings.

Er der et regelsæt knyttet til ratings som skal overholdes? Hvis rating ikke må bruges i Cafe og Hygge, hvorfor er muligheden der så?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:

hahaha du har da humor for en jyde at være Big Smile

Men er Entrepreneur ikke Entreprenør :)

Men hey jyder er jo krejlere, så hvad kan jeg få for 6 liter shampoo, 4 liter conditioner, 1 liter hårpleje og 1 liter massageolie?

hehe sry kan ikke lade være

½ times thaimassage, hvis det er uden regning ;D

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)