Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har lige talt pænt til en sælger :-D

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)
Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Hvis du er blondine, så er det spild af tid Smile

Men hvad sælger du iøvrigt? haha

Nahhh ikke helt Smile

Åh lidt forskelligt, hvad mangler du mon? En vinkelsliber?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:14

jannie N:

Nahhh ikke helt Smile

Åh lidt forskelligt, hvad mangler du mon? En vinkelsliber?

hahaha du har da humor for en jyde at være Big Smile

Men er Entrepreneur ikke Entreprenør :)

Men hey jyder er jo krejlere, så hvad kan jeg få for 6 liter shampoo, 4 liter conditioner, 1 liter hårpleje og 1 liter massageolie?

hehe sry kan ikke lade være

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:18

Entrepreneur - Jan:

Der er da ikke negativ stemning, vi venter da bare på at Mikkel skriver hvornår han skal på Café med hende Smile

Har faktisk lige fået en mail fra hende :p ;)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:21

Mikkel Mikjær Christensen:

Entrepreneur - Jan:

Der er da ikke negativ stemning, vi venter da bare på at Mikkel skriver hvornår han skal på Café med hende Smile

Har faktisk lige fået en mail fra hende :p ;)

Nice, streamer du daten online? hehe

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg skal da godtnok lige love for at man åbenbart ikke må smalltalke på Amino mere :-(

Mange tak for den flotte 1-stjerne Mark Jensen 18 år fra Herning, og Andreas Linde 18 år fra Vinderup, som begge to er mænd nok til at rakke ned på andre men ikke tør deltage i debatten. Tilsyneladende er jeg ikke videre populær blandt 18 årige jyder :p

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:23

Entrepreneur - Jan:

Nice, streamer du daten online? hehe

Hun forsøger at sælge mig et gavekort til 10 hotel overnatninger ... der står ikke noget om at hun følger med desværre :p

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 22:25

Entrepreneur - Jan:

hahaha du har da humor for en jyde at være Big Smile

Men er Entrepreneur ikke Entreprenør :)

Men hey jyder er jo krejlere, så hvad kan jeg få for 6 liter shampoo, 4 liter conditioner, 1 liter hårpleje og 1 liter massageolie?

hehe sry kan ikke lade være

Hey jeg er jo ikke lækker blondine, tror du så jeg bruger sådan noget???  Men det kan måske sælges til en af slagsen hehe

Tja-tjo-måske entreprenør er vist et lidt vidt begreb, og bruges om mangt og meget... Så det bliver man sjældent ret klog af...

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:28

Så ville hr. intetsigende, også lige blande sig. Undskyld folkens men det var altså MIG der blev hakket på, tag jer lige sammen og tjek hvilken afdeling af forumet vi befinder os på.

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 22:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg skal da godtnok lige love for at man åbenbart ikke må smalltalke på Amino mere :-(

Mange tak for den flotte 1-stjerne Mark Jensen 18 år fra Herning, og Andreas Linde 18 år fra Vinderup, som begge to er mænd nok til at rakke ned på andre men ikke tør deltage i debatten. Tilsyneladende er jeg ikke videre populær blandt 18 årige jyder :p

Hvad får dig til at tro, at vi er interesseret i, at du har formået at tale pænt til et andet menneske, eller at to personer gør brug af en rating-funktion i stedet for at forklare dig med ord hvor værdiløst dit indlæg er?

Som nævnt tidligere, må du have set dig blind på facebook, for det er ikke der du befinder dig. Amino er et forum, ikke din "jeg kan tørre mig efter at have være på potten"-tavle.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Intetsigende:

Hvad får dig til at tro, at vi er interesseret i, at du har formået at tale pænt til et andet menneske,

Jeg er da ragende ligeglad med hvad du finder interesant ... du kan jo lade være med at læse det.

Det er sku da langt fra alt det lort du lukker ud JEG gider læse, ved du hvad jeg gør? Jeg finder noget mere spændende at læse ... Udover uheldige elementer som blandt andet dig syntes jeg da vi ha en hyggelig samtale herinde, så lad da for pokker være med at ødelægge stemningen for os andre der hygger os!

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)