Jeg skal da godtnok lige love for at man åbenbart ikke må smalltalke på Amino mere :-(
Mange tak for den flotte 1-stjerne Mark Jensen 18 år fra Herning, og Andreas Linde 18 år fra Vinderup, som begge to er mænd nok til at rakke ned på andre men ikke tør deltage i debatten. Tilsyneladende er jeg ikke videre populær blandt 18 årige jyder :p
Så ville hr. intetsigende, også lige blande sig. Undskyld folkens men det var altså MIG der blev hakket på, tag jer lige sammen og tjek hvilken afdeling af forumet vi befinder os på.
Jeg skal da godtnok lige love for at man åbenbart ikke må smalltalke på Amino mere :-(
Mange tak for den flotte 1-stjerne Mark Jensen 18 år fra Herning, og Andreas Linde 18 år fra Vinderup, som begge to er mænd nok til at rakke ned på andre men ikke tør deltage i debatten. Tilsyneladende er jeg ikke videre populær blandt 18 årige jyder :p
Hvad får dig til at tro, at vi er interesseret i, at du har formået at tale pænt til et andet menneske, eller at to personer gør brug af en rating-funktion i stedet for at forklare dig med ord hvor værdiløst dit indlæg er?
Som nævnt tidligere, må du have set dig blind på facebook, for det er ikke der du befinder dig. Amino er et forum, ikke din "jeg kan tørre mig efter at have være på potten"-tavle.
Hvad får dig til at tro, at vi er interesseret i, at du har formået at tale pænt til et andet menneske,
Jeg er da ragende ligeglad med hvad du finder interesant ... du kan jo lade være med at læse det.
Det er sku da langt fra alt det lort du lukker ud JEG gider læse, ved du hvad jeg gør? Jeg finder noget mere spændende at læse ... Udover uheldige elementer som blandt andet dig syntes jeg da vi ha en hyggelig samtale herinde, så lad da for pokker være med at ødelægge stemningen for os andre der hygger os!