Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min idé ?!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. Jeg vil gerne have noget feedback på min idé!

Idéen går ud på, at jeg vil lave en hjemmeside, hvor det er muligt for den besøgende, at gå ind og indtaste sin adresse, og derefter skal systemet finde frem til de nærmeste fitness centre. 

Derefter skal der stå lidt om de enkelte fitness centre, priser, åbningstider, forskellige muligheder for træning f.eks styrke, kondi osv. Derudover skal der stå nogle fordele/ulemper ved det enkelte fitness center, set ud fra den besøgendes adresse/område.

Og derefter kunne det være fedt, hvis vedkommende fik muligheden, for at udfylde et lille skema, men vedkommenes trænings mål, antal gange, vægt, højde osv. Og derefter skulle systemet finde frem til en fornuftig måde at træne på, og måske nogle kost guides osv. (Dette ligger dog nok lidt længere ude i fremtiden)

Målet med siden ville være, at det skulle blive lettere for den besøgende, at finde frem til ét fitness center. Finde fordelene/ulemperne ved ét center og ét andet. 

Dette er primært idéen. Senere kunne man f.eks få én fitness ekspert ind og skrive artikler, guides, kostplaner osv. 

Af indtjenings mulugheder ville der være annoncer/affiliate.

Ser frem til noget feedback ! :)

Mvh Lasse Kalkar

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:37

Iden er fint nok. Jeg ved bare ikke hvor mange der vil gå ind på sådan en side for at finde et fitness center tættest på. De er jo nærmest ved hvert hjørne som 7/11.

De andre udvidelser kunne tilgengæld være meget spændende, som at have en personlig træner online :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 22:55

Tak for svaret.

Keep it coming!

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Vanløse
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:22
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse,

Din idé er rigtig godt, men eftersom de fleste træningscentret i forvejen reklamere så meget for sig, både med priser og info om træningenscenterets indhold, tvivler jeg på, at det vil blive en succes. Som den anden kommentar også siger, så ligger træningscentrene på hvert hjørne og er intet problem, at finde frem til.

Mht det skema man skulle kunne udfylde, tror jeg de fleste vil have det langt bedre med, at tale direkte med en instruktør el kostvejleder - det ville jeg personligt selv.

Held og lykke til dig

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:31
Prøv at se yourfitlog.com de har meget af det du har i tankerne tror jeg. Dermed ikke sagt det en dårlig ide, men der er bare allerede konkurrenter så det er ikke et uopdaget marked.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 20:25
Hej Martin. Tak for svaret. jeg havde endnu ikke opdaget denne side. Lasse

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 20:34

Mht. til at finde fitness centre i nærhede, så er det jo præcis det du kan med Google Maps.. Og mange af dem har også der angivet åbningstider osv.

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 20:59

Hej Lasse,

hvis du vil kan få du www.fitnesslisten.dk af mig gratis. Der findes ikke noget på domænet udover noget tekst jeg skrev omkring idéer til indhold. Ved at du kan finde annoncer til fitnessdk, sats og bodylab og garanteret mange flere. Derudover kan du f.eks. linke til iTunes og finde godt fitness musik. 

Du kan jo bruge domænet til at teste din idé på. Den er i hvert fald din hvis du vil have den.

Madsen

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 14:50

Hej Madsen,

Har desværre ikke interesse, fordi hvis denne idé skulle blive til en realitet skulle jeg have en partner, og har pt. ikke det store start kapital til design osv. 

Men ellers tak for tilbuddet :)!

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:12

Jeg tror det umiddelbart vil være mere oplagt at lave som en app. end som hjemmeside.

/Jon

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)