Hej Carsten
Jeg synes den gamle side var/er mere overskuelig. Dels fordi pilene til at scrolle på den nye side ikke er så synlige, og dels fordi man skal scrolle for at se de nederste thumbnails.
Men en helt anden ting der undrer mig. Og det er ikke kun hos dig, men hos de fleste fotografer. Hvorfor er fotograf-hjemmesider tit mest af alt et galleri? Ja du tager gode billeder, men det er der også 100-vis andre fotografer der gør. Garanteret også mange andre fotografer i dit område indenfor dit felt.
Og så må jeg jo spørge dig hvem din målgruppe er? Er det "almindelige" mennesker, der ikke er vant til at vurdere foto-kvalitet til hverdag? I så fald, så undrer denne galleri-hjemmeside-taktik mig endnu mere. For den gængse Hr. Jensen har nok meget svært ved at se forskel på din kvalitet og så Foto-Jensens......
Hvorfor ikke sætte mere fokus på andre ting? Det kunne være på dig som person, hvad er dine værdier og holdninger til optagelser? eller find ud af hvordan du ellers kan skabe tryghed overfor kunden. Kunden skal være tryg omkring dig som person i lige så høj grad som kunden skal være tryg og sikker på at du leverer kvalitet.
Det var blot mit indput, og min undren over fotografers tilgang til hjemmeside-design. Jeg håber ikke du tager det mega kritisk eller negativt - det er blot en undren, som jeg håber kan få dig til at tænke anderledes i din tilgang til hjemmesider.
Hilsen Morten