|
Den er sjov, fordi han taler lidt ligesom Lars Ulrik. ;-)
Den her er bedre:
Eller den her - som handler om, hvem der tjener mest:
&feature=related">&feature=related
Den er sjov, fordi han taler lidt ligesom Lars Ulrik. ;-) Den her er bedre: Eller den her - som handler om, hvem der tjener mest: &feature=related">&feature=related
|
allanisaksen.dk - Online Digital Assistent
Jeg er ikke med? Måske er det bare mig, men hvad er formålet med tråden? :-) |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Henning (aka "Ham med mundkurv på") synes bare generelt det er sjovt at tale nedsættende om MLM. Jeg har dog også lidt svært ved at se pointen med lige dette indlæg. Derfor linkede jeg bare til 2 gode MLM videoer.
|
selve teksten er du træt af og miste penge i MLM, jeg mener den tekst finder vedkommende vel ikke på uden at vedkommende mener der er mange der deler den oplevelse at tabe penge i MLM. |
I cafe og hygge behøver der vel ikke være et formål |
Nu er det ikke mig der har lavet reklamen og Amino viser den, så jeg kan ikke se hvordan din påstand holder her |
Det er skam rigtigt nok. Det var nu heller ikke ment som kritik. Tænkte bare, at du måske havde en pointe med din tråd? Kunne nemlig ikke rigtig tolke, om du forholdte dig positivt eller negativt - men gættede på, at det var det første!? :-) Mvh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Du har helt ret Henning Men de fleste mennesker, (omkring 75%) der starter en forretning op, fejler Så hvorfor du har så travlt med sige, at det kun er i MLM, at dette gør sig gældende, forstår jeg ikke. Fordelen ved MLM er jo netop, at hvis du fejler, så er det et meget beskedent beløb du har tabt, hvorimod hvis du fejler med f.eks. en tøjbutik, så er det måske en halv til en hel million kroner du har tabt. I MLM er det også muligt at få sine penge igen, hvis man fortryder - det er det ikke når man har investeret i f.eks. en butik, et produktionsanlæg eller lign. Det er det den ene af videoerne handler om - prøv at se den igen ![]() |
Mon ikke det er fordi de 75% der fejler med der virksomhed. gør det med åbne øjne hvor "Henning" mener MLM folk fejler med solbriller på, ikke fordi solen skinner men fordi det er svært at gennemskue /allan |