Forsiden, paent design, behageligt,jeg er dog ikke vild med den slags stock photos eller hvad de kaldes, der er saa vidt jeg kan se ingen af billederne som minder om danmark (en bil i et bjergrigt terrain, nogle skyskrabere).
Derudover er baade billede stort og billede 1 til venstre sloerede. Generer mine oejne af en eller andne grund.
Og synes maaske der mangler noget indgangstekst paa forsiden. Jeg sidder med en lille baerbar med fladskaerm, saa naar siden aabner ser jeg kun billeder og menu/header, ikke tekst laengere nede.
Jeg klikkede saa "prodiukter" og faar en side helt uden billeder med den sjove tekst: "LS-Kurer.dk tilbyder en lang række services for vores kunder. I højre sider kan du se, hvilke services vi kan tilbyde dig som kunde! Her kan du se flere af de produkter, som vi kan tilbyde."
Jeg haaber saa teksten vil forbedres af firmaet :-D Stadig behageligt design men jeg vil nok oppe den graa link farve et par takkker, men kan vaere fordi jeg er gammel og har daarlige oejne. Jeg ville nok aendre den til samme farve som "navigation" og saa lave noget fancy grafik for "navigation" (og kalde det noget andet).