Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny reference

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er snart færdig med et nyt design for en kunde. Jeg kunne nu godt lige tænke mig at høre Jeres mening om siden, inden jeg laver det sidste.

Det jeg gerne vil have vurderet, er selv sidens opsætning. Jeg er klar over SEO ikke er lavet ordentligt endnu, men siden er heller ikke "online" endnu.

Men tag et kig på http://www.ls.helbomedia.dk og kom med din mening.

På forhånd tak til Jer alle!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 15:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ser fint nok ud, måske en smule steril... Billedet for forsiden er en vogn, siger faktisk intet. Måske skulle du placere logo på vognen.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:43

Alexander R. B:

Ser fint nok ud, måske en smule steril... Billedet for forsiden er en vogn, siger faktisk intet. Måske skulle du placere logo på vognen.

ARhhh ja, du siger noget med det der logo til bilen :D

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 15:48

Forsiden, paent design, behageligt,jeg er dog ikke vild med den slags stock photos eller hvad de kaldes, der er saa vidt jeg kan se ingen af billederne som minder om danmark (en bil i et bjergrigt terrain, nogle skyskrabere).

Derudover er baade billede stort og billede 1 til venstre sloerede. Generer mine oejne af en eller andne grund. 

Og synes maaske der mangler noget indgangstekst paa forsiden. Jeg sidder med en lille baerbar med fladskaerm, saa naar siden aabner ser jeg kun billeder og menu/header, ikke tekst laengere nede. 

Jeg klikkede saa "prodiukter" og faar en side helt uden billeder med den sjove tekst: "LS-Kurer.dk tilbyder en lang række services for vores kunder. I højre sider kan du se, hvilke services vi kan tilbyde dig som kunde! Her kan du se flere af de produkter, som vi kan tilbyde."

Jeg haaber saa teksten vil forbedres af firmaet :-D  Stadig behageligt design men jeg vil nok oppe den graa link farve et par takkker, men kan vaere fordi jeg er gammel og har daarlige oejne. Jeg ville nok aendre den til samme farve som "navigation" og saa lave noget fancy grafik for "navigation" (og kalde det noget andet).

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:54

Tak for det. :D Det er da noget jeg kan bruge til noget.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:55

Anders Helbo:

Hej Aminoer

Jeg er snart færdig med et nyt design for en kunde. Jeg kunne nu godt lige tænke mig at høre Jeres mening om siden, inden jeg laver det sidste.

Det jeg gerne vil have vurderet, er selv sidens opsætning. Jeg er klar over SEO ikke er lavet ordentligt endnu, men siden er heller ikke "online" endnu.

Det er en rigtig flot hjemmeside Anders! Thumps Up!
Du skal dog lige have sat min-width/min-height og max-height/max-width på din kontaktformular.. du ved textares.. det kan udvides for meget :)

ellers, ingen kvæler!

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:02

Andreas Seierup:

Anders Helbo:

Hej Aminoer

Det er en rigtig flot hjemmeside Anders! Thumps Up!
Du skal dog lige have sat min-width/min-height og max-height/max-width på din kontaktformular.. du ved textares.. det kan udvides for meget :)

ellers, ingen kvæler!

Hehe tak Andreas. Ja, det kigger jeg lige på. Tak.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 16:32

Simpelt, men effektivt design.

Du bør evt. lave headeren en smule lavere, da man ved en opløsning på 1280 x 1024 skal scrolle ned for at se hele forsiden. Det drejer sig om at headeren måske skal være 20-30px lavere.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:34

Dofs:

Simpelt, men effektivt design.

Du bør evt. lave headeren en smule lavere, da man ved en opløsning på 1280 x 1024 skal scrolle ned for at se hele forsiden. Det drejer sig om at headeren måske skal være 20-30px lavere.

Tak for det. Det vil jeg kigge på. :D

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 16:59

Generelt synes jeg det er et flot og overskueligt design. Thumbs up! :-)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)