Jeg haaber saa teksten vil forbedres af firmaet :-D Stadig behageligt design men jeg vil nok oppe den graa link farve et par takkker, men kan vaere fordi jeg er gammel og har daarlige oejne.
Jeg er gammel og har opererede øjne og er enig. Det er som om dem der anvender den farve helst vil undgå at folk skal læse det der skrives 
Som footer eller lignende er det måske ok, men i mine øjne, absolut en hæmning for læsbarheden og derved meget hurtigt en grund til ingen konvertering.
Kiggede lidt på siden.
Denne tekst er ikke helt korrekt formuleret:
LS-Kurer.dk's målsætning af kvalitetsbevidst kurer og transportfirma. Vi leverer kvalitetsarbejde til billige priser, og sørger for at overholde aftale og betingelser samt leveringstider.
I denne tekst ville jeg fjerne opfrodringen og der er stavefejl (opfordrer):
Du kan nu modtage dine fakturaer fra LS-Kurer.dk via e-mail. Dette har til formål at lette arbejdsgangen, både for os, men også for dig. Vi opfordre vores kunder til at tilmelde sig snarest muligt.
Denne tekst gentager sig selv unødig (3x samme info) og kan ikke se noget særligt i højre side:
LS-Kurer.dk tilbyder en lang række services for vores kunder. I højre sider kan du se, hvilke services vi kan tilbyde dig som kunde! Her kan du se flere af de produkter, som vi kan tilbyde.
Denne tekst under "Om LS-Kurer" giver ingen mening, da jeg ikke er af den opfattelse at LS-Kurer er med til at sikre fremtidens transport. Og ligegyldig fordi, det jeg køber er transport og ikke "udokumenteret" sweettalk (hvis du er med på hvad jeg mener)
For at sikre fortsat eksistens og udvikling for vores fag, er det virksomhedens mål, altid at levere et stykke arbejde som indfrier kundens forventninger i henhold til aftalens grundlag.
Her under GPS & Teknik:
LS-Kurér er helt fremme i forreste føresæde - Findes der et bagerste førersæde? 
Og så nogle formuleringsfejl.
Under produkter:
Generelle betingelser skal nok ned i footeren, det er ikke et produkt :)
Under Priser:
Er timeprisen inkl. km eller kommer de oveni?
Og så lidt formuleringsfejl nede i teksterne.
Under Kontakt Os
Hvis man vil anvende en formular, så er det en hjælp for alle hvis der er en dropdown menu hvor man kan vælge emne. f.eks.
Tilbud på kørsel
Bogholderi
Fast kørselsaftale
osvosv