Ny startet selskab søger investors til at realisere muligheden for mobilt IP telefoni (gratis mobiltelefoni) i København, på sigt danmark og udlandet. Der er lavet, fuldt prospekt, forretningsplan, budget beregning frem til 2010 samt hva der ellers måtte ønskes. Der er 1.000.000 frit omsættelige anparter af Kroner 10,- stykket i hele selskabet. Hvor de 200.000 er sat til salg (20% af virksomheden) Der forsøges en tottal rejsning af Kroner 2.000.000,-
Selskabet går i luften i starten af april, og selve ideen forventes fuldt funktionsdygtig til september 2007
Her vil der være en emision. på yderligere 100.000 anparter af Kroner 50,- stykket, for at rejse yderligere Kroner 5.000.000,- i kapital. De allerede eksisterende anparter i selskabet følger selvfølgelig denne prisstigning.
Ved begge omgange af kapital rejsning vil der være et minimumskøb, lydende på køb af anparter for Kroner 100.000,-
Tak for for kontakten. For at kunne sende de nødvendige oplysninger, er jeg nød til at få en underskrevet erklæring om tavshedspligt over for tredjepart mm. Jeg skal desuden bruge fuldt navn og adresse, da jeg skal kunne redegøre for hvor alle trykte prospekter er.
Tak for svar. Hvordan håndterer I dét, at anparter ikke må sættes i offentligt udbud? Jeg går ud fra, at I er fuldt ud bekendt med lovgivning herom. Hvis min formodning ikke holder stik, så klik her for mere information.
Er skam klar over lovengivning om offentlig udbud. Vi betragter dette forum som brug af netværk og netværks netværk. Det er blandt andet også derfor der vil være brug for et personligt møde, inden udlevering af prospekt mm. Kan udleveres. samt en mase andre små ting før vi kan gå til det næste skridt. Desuden ønsker vi ikke hvem som helst i vores investorkreds, da vi samtidig ønsker at finde en masse resourcer der evt. Kan trækkes på.
Hej BitPaq! Det lyder som en smart Skype-løsning. Jeg har for kort tid siden scannet Nettet for at finde den bedste teleløsning, men havde meget svært ved at finde et fornuftigt bud på mobil IP.
Endte med en FullRate og Lebara løsning.
Kan du ikke fortælle lidt mere Skypes mobil IP løsning.. hvordan fungerer det? er kvaliteten god? hvor kan man selv læse mere / skaffe denne plug-in?
På forhånd tak
PS. IPE hvordan adskiller jeres koncept fra Skypes? Hvis du kan fortælle det ;)
Vask og udlejning af linned, beklædning og måtteservice til private og offentlige virksomheder