Hvad ligger der i selskabet, der kan retfærdiggøre en sådan værdi? Har I nogle patenter eller andre IPR? Inskyder I selv kapital? |
Investors søges. Konceptet: mobilt IP (gratis mobiltelefoni)
|
Jeg kan ikke se det unikke siden Skype gør det samme og har en størrelse, der vil gøre det svært for entranter med lign teknologi. Så har I ikke en bedre teknologi eller en hel ny forretningsmodel, så kan jeg ikke finde de konkurrecemæssige fordele, hvilket således heller ikke kan retfærdiggøre en så høj værdi. Hvorfor ikke gå på First North - jeg mener, I kan jo ikke sidde og trække "kloge" penge ind fra så mange mindre investorer i den nuværende proposition alligevel. |
|
Hej IPE, Dejligt at se, at der er én, der satser og tænker meget stort - og forventer stor værdiforøgelse. Og jeg kan godt forstå, at du "holder kortene tæt ind på kroppen" på nuværende tidspunkt. Som du kan se af indlæggene, så udfordres du jo lidt på din værdiænsættelse, og den reaktion må du jo forvente også hos investorerene. Da jeg p.t. har 3 klienter, der har behov for investorerer (dog typisk "kun" kr. 1-5 mill), er jeg meget interesseret i at høre om dine erfaringer med og resultater fra at søge kapital her på amino. God vind med kapitalrejsningen Mvh Karsten |
Tak for indlæget, og ja. Mener der er mange der holder sig fra at kaste sig over projekter af denne størrelse, ikke som investor, men som stifter. Udelukkende fordi, netop størrelsen skræmmer dem. Det ligger desværre i den danske mentalitet at tro på at man ikke kan få succes i de ting man virkelig gerne vil have, og at det kun kan ske hvis man vinder i lotto. Sandheden er jo at det janteloven der er blevet indoktrineret fra vi var små. Hvis du har det rigtige drive, motivation og dedikering og ikke er bange fra at gå en anden vej en flokken, så er der intet som er umuligt. Er skam også selv lidt spændt på resultatet fra amino, men har da allerede efter 3 dage, fået 5-6 seriøse henvendelser som alle er endt med møder. Har desuden fundet et par rigtig gode partner muligheder. Vil give dig et resume når jeg har et færdige resultat fra amino. MVH Christian Kaiser |
|