Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investors søges. Konceptet: mobilt IP (gratis mobiltelefoni)

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 3. Jun 05
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad ligger der i selskabet, der kan retfærdiggøre en sådan værdi? Har I nogle patenter eller andre IPR?  Inskyder I selv kapital?

Tilmeldt 3. Jun 05
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 12:38
Desuden: Mht. at værdien af selskabet kan udregnes ved hjælp af en simpel formular: Ja, der findes et utal af metoder til dette(bl.a. DCF-metoden), men i sidste ende er usikkerheden ved opstartsprojekter så store, at du stort set kan få det resultat ud af en sådan formular, som du ønsker. Det risikotillæg, som du skal anvende er naturligvis langt større for opstartsvirksomheder, da der ikke er nogen historik at tage udgangspunkt i(modsat børsnoterede virksomheder, som jo allerede har en track-record).
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 17:23
Ville skam gerne besvare alle disse spørgsmål, men de er forbehold selkabets ledelse og vores investor kreds. Kan dog godt udtale at, vi mener selskabet er 55 mio værd til september. Hvis der er nogen der ønsker yderligere information, vil jeg gerne tage et formelt inestor møde.
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:09

Jeg kan ikke se det unikke siden Skype gør det samme og har en størrelse, der vil gøre det svært for entranter med lign teknologi. Så har I ikke en bedre teknologi eller en hel ny forretningsmodel, så kan jeg ikke finde de konkurrecemæssige fordele, hvilket således heller ikke kan retfærdiggøre en så høj værdi. Hvorfor ikke gå på First North - jeg mener, I kan jo ikke sidde og trække "kloge" penge ind fra så mange mindre investorer i den nuværende proposition alligevel.

Tilmeldt 8. Mar 07
Skrevet kl. 15:24
Kan sagtens se din point, men mener ikke du har de nødvendige informationer til at komme med disse udtagelser. Har du en interresse, vil jeg dog gerne mødes og tage et formelt møde. Jeg er sikker på at dette vil besvare dine spørgsmål og give dig et nyt syn på projektet. Ang "børsnotering" er det da klart noget vi har et øje på, men for at give det bedst mulige afkast til vores investor kreds, er dette noget der først vil blive kigget på efter vores planlagte emision.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:45
Hej IPE,

Dejligt at se, at der er én, der satser og tænker meget stort - og forventer stor værdiforøgelse. Og jeg kan godt forstå, at du "holder kortene tæt ind på kroppen" på nuværende tidspunkt.

Som du kan se af indlæggene, så udfordres du jo lidt på din værdiænsættelse, og den reaktion må du jo forvente også hos investorerene.

Da jeg p.t. har 3 klienter, der har behov for investorerer (dog typisk "kun" kr. 1-5 mill), er jeg meget interesseret i at høre om dine erfaringer med og resultater fra at søge kapital her på amino.

God vind med kapitalrejsningen

Mvh

Karsten

Tilmeldt 8. Mar 07
Skrevet kl. 23:28
Tak for indlæget, og ja. Mener der er mange der holder sig fra at kaste sig over projekter af denne størrelse, ikke som investor, men som stifter. Udelukkende fordi, netop størrelsen skræmmer dem. Det ligger desværre i den danske mentalitet at tro på at man ikke kan få succes i de ting man virkelig gerne vil have, og at det kun kan ske hvis man vinder i lotto. Sandheden er jo at det janteloven der er blevet indoktrineret fra vi var små. Hvis du har det rigtige drive, motivation og dedikering og ikke er bange fra at gå en anden vej en flokken, så er der intet som er umuligt. 
Er skam også selv lidt spændt på resultatet fra amino, men har da allerede efter 3 dage, fået 5-6 seriøse henvendelser som alle er endt med møder. Har desuden fundet et par rigtig gode partner muligheder.
Vil give dig et resume når jeg har et færdige resultat fra amino.

MVH

Christian Kaiser

Tilmeldt 8. Mar 07
Skrevet kl. 08:09
Så nærmer vi os launch af IPE, vi går i luften inden for 10 dage. Forretningsplan og prospekt er også blevet tilgængelige. Har du bedt om at få tilsendt et, vil du modtage det i løbet af ugen.
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 09:32
Lyder spændende! Glæde mig til at høre mere om en mobil IP løsning.
Tilmeldt 8. Mar 07
Skrevet kl. 23:21

Datoen er fastsat. Den 10 April går IPE i luften. Alle dokumenter vil blive tilgængelige på datoen.

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)