PS. IPE hvordan adskiller jeres koncept fra Skypes? Hvis du kan fortælle det ;)
Der er som sådan ikke nogen forskel på IPE og skype. Skype er bare forkuseret på fasnettelefoni, hvor vi fokuserer på en mobil version, du kan bruge mens du går på fx. Strøget.
Hej BitPaq! Det lyder som en smart Skype-løsning. Jeg har for kort tid siden scannet Nettet for at finde den bedste teleløsning, men havde meget svært ved at finde et fornuftigt bud på mobil IP.
Endte med en FullRate og Lebara løsning.
Kan du ikke fortælle lidt mere Skypes mobil IP løsning.. hvordan fungerer det? er kvaliteten god? hvor kan man selv læse mere / skaffe denne plug-in?
På forhånd tak
PS. IPE hvordan adskiller jeres koncept fra Skypes? Hvis du kan fortælle det ;)
Du kan gratis downloade et lille stykke software til din mobil fra Skypes hjemmesiden.. De har software til en lang række mobiler så check om din kan bruges....
Ja, hvis man øger antallet af anparter er regnestykket selvfølgelig korrekt. Jeg gik udfra at man fastholdt antallet af anparter og at der var stifterne der solgte ud af sin beholdning til offentligheden...og scorede gevinsten
Vask og udlejning af linned, beklædning og måtteservice til private og offentlige virksomheder
Du kan gratis downloade et lille stykke software til din mobil fra Skypes hjemmesiden.. De har software til en lang række mobiler så check om din kan bruges....
[/QUOTE]
Tak det vil jeg prøve
Vask og udlejning af linned, beklædning og måtteservice til private og offentlige virksomheder
Ja, der står dog en yderligere emmission, så der må være tale om udvidelse af anpartskapitalen. Men 50 mio. eller 55 mio. kr. gør nok ikke den store fordel. Tvivler på, at der findes investorer, der vil sætte så høj en prislap på projektet
Vi mener selv at anpartsprisen er sat beskedent. Disse tal kan udregnes via en simpel formular der bla. Bruges til at fastsætte prisen på akter ved en børs notering.