Sikker? dt er tray2 jeg vil havde til at have en anden farve:D |
Og er tray-hover ikke bare den lille tynde streg det adskiller de forskellige ting i menuen?
Sikker? dt er tray2 jeg vil havde til at have en anden farve:D |
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?
Og er tray-hover ikke bare den lille tynde streg det adskiller de forskellige ting i menuen? |
Der er mange ting der burde forbydes, men vi kan ikke forhindre folk i at bruge det. Og IE7 og nedefter er stadig en af de mest brugte browserversioner i dette land, så man bør som hjemmesiderindehaver tage det seriøst. De er jo gode kunder anywayz, - jeg sælger også gerne mine produkter selvom folk kører i Fiat Multipla,selvom den burde forbydes så grim den er. |
Du har ret :) det er svært at se når man ikke har siden og koden :) beklager |
Men hvordan laver man så sådan at den ikke er grå?:D |
Altså i kan se siden her. og hele koden kan jeg sende over e-mail, hvis det er. |
Kan du ikke smide det på pastebin? |
kunne jeg nok godt men så får du jo ikke hele mappen både med billeder osv. |
Eller kan man smide det hele ind på pastebin med billeder,css,html og selve fotoshop filen?
|
Du kan også droppe alle de ekstra koder og gøre det simpelt. Du skal bare vide højde og bredde på den menu du nu vil have også dele den op i knapper.
eks: <div id="menuline"> <div id="l_d"><a href="#">Live demo</a></div> <div id="l_d"><a href="#">about products</a></div> <div id="l_d"><a href="#">testimonials</a></div> <div id="l_d"><a href="#">download</a></div> <div id="l_d"><a href="#">purchase</a></div>
</div>
_________________________________________________ Css: #menuline {width: 1000px; height: 30px; margin: 0px auto; }
#l_d {width: 200px; height: 25px; margin: 0px auto; float: left; }
Den er lidt nemmere at se sig ud af, og kan simpelt redigeres efter behov ;-) |