Hej. Jeg vil have 2 menuer på min side. Jeg har været ved at prøve på at tilføje det men kommer ikke til at se rigtigt ud. Her er nogle billeder af kode og problem.
|
Bump:D
Hej. Jeg vil have 2 menuer på min side. Jeg har været ved at prøve på at tilføje det men kommer ikke til at se rigtigt ud. Her er nogle billeder af kode og problem.
|
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?
Bump:D |
Menu nummer 2 går ned af, jeg vil have den til at gå hen ad, så den er magen til den anden:D |
Og BTW (by the way) så ville det være ok at skrive koden som tekst, så man (jeg!) kan copypaste den ind i favoriteditoren. Så kan man (jeg) redigere i koden og returnere et forslag til hvordan det evt. kunne gøres. Billeder kan man (jeg) kun rive i passende stykker og lægge et sted hvor de kan gøre nytte ...
|
Har slet ikke kigget på din kode, men udfra det du skriver her, kunne det lyde som om det bare er noget float der skal sættes? Altså fx. en css egenskab: float:left; på dine menupunkter |
Forstår ikke hvad du mener CMS. Men her er koden: html: <!-- Tray --> <div id="tray">
css: #tray {position:relative; width:960px; height:45px; background:url("../design/tray.gif") 0 0 no-repeat; overflow:hidden; font:bold 90%/1 "tahoma",sans-serif;} #tray ul {margin:0 20px; list-style:none;} #tray li {display:inline;} #tray li a {display:block; float:left; padding:17px 20px 17px 18px; background:url("../design/tray-separator.gif") 100% 0 no-repeat; text-decoration:none;} #tray li a:hover {background:url("../design/tray-hover.gif");} #tray li#tray-active a {background:url("../design/tray-active.gif");} |
Nu blev det vist lidt uoverskueligt? |
Kan evt. sende hele filen over mail. |
Hej Kasper, Prøv evt. at indsætte følgende: #tray2 li { display: inline; } :-) |