Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er der ingen danske MLM-firmaer?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor har Danmark ikke et MLM FIRMA ??????

Det jeg mener med spørgsmålet er at der ikke findes et Dansk MLM FIRMA .

Hvorfor har Danmark egentlig ikke et MLMselskab ,ku da være spændende at

se et Dansk MLM SELSKAB , og ku da være fedt hvis det var noget folk ikke

har set før .

kom med en ide til et Dansk MLM SELSKAB , burde vi jo kunne finde ud af skal

Danmark ikke leve af viden??????

Hilsen Brian YDE.

D

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Yde:

Hvorfor har Danmark ikke et MLM FIRMA ??????

Det jeg mener med spørgsmålet er at der ikke findes et Dansk MLM FIRMA .

Hvorfor har Danmark egentlig ikke et MLMselskab ,ku da være spændende at

se et Dansk MLM SELSKAB , og ku da være fedt hvis det var noget folk ikke

har set før .

kom med en ide til et Dansk MLM SELSKAB , burde vi jo kunne finde ud af skal

Danmark ikke leve af viden??????

Hilsen Brian YDE.

Tja, vi har da et på vej, hvis du kigger i næstnyeste tråd. Men ellers kan jeg ikke se det skulle være så spændende igen...Men du har da en dansker bag Dubli...

Hvorfor vil du gerne have et dansk fremfor et norsk, tysk, engelsk, amerikansk...eller hvor det nu er fra.

Martin

Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Jeg og en partner er netop igang med, at starte et dansk MLM firma.

Det er på trapperne og vi starter indenfor 1 mdr.

Du kan vende tilbage i privaten hvis du ønsker, at høre nærmere.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Hvorfor vil du gerne have et dansk fremfor et norsk, tysk, engelsk, amerikansk...eller hvor det nu er fra.

Typisk - ihvertfald i stort set alle tilfælde når vi snakker det marked som for alvor rykker i Network Marketing; wellness, så oplever vi et flow af herre-fede produkter på ISÆR det amerikanske marked, som er supergodt brandet, super gennemført - er "sexy".... men, når det så kommer til en fuld implementering på EU markeder, så opstår balladen, oftest pga. produkternes sammensætning, der i den grad render panden mod EU regler og godkendelser.

Derfor er det i sig selv interessant at udvikle wellness produkter her har sit udgangspunkt i EU lovgivning, og eks. helt specifikt med øje for det Skandinaviske marked....

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne jo startet et Danmark er jo ikke verdens største land så en skal starte det og vi er jo så lille at vi jo ikke kan have alt hvad der i Tyskland , USA mv. 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:

Typisk - ihvertfald i stort set alle tilfælde når vi snakker det marked som for alvor rykker i Network Marketing; wellness, så oplever vi et flow af herre-fede produkter på ISÆR det amerikanske marked, som er supergodt brandet, super gennemført - er "sexy".... men, når det så kommer til en fuld implementering på EU markeder, så opstår balladen, oftest pga. produkternes sammensætning, der i den grad render panden mod EU regler og godkendelser.

Derfor er det i sig selv interessant at udvikle wellness produkter her har sit udgangspunkt i EU lovgivning, og eks. helt specifikt med øje for det Skandinaviske marked....

Lasse Burholt

Men jeg mener bare at vi har både tyske og norsk. Kan et dansk firma give NM et kæmpe skub herhjemme, potentialet i DK er der da helt sikkert. 

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Blev igen kontaktet med et Amerikansk firma, som har lanceret i EU. Jeg er jo nærmest paranoid, en bivirkning af 8 år som leverandør til apoteker, når det gælder forhandling af fødevarer og kosttilskud.

Et Dansk eller Skandinavisk firma, vil i hvert fald kunne tilbyde folk produkter, som man rent faktisk må afsætte i Danmark! Jeg er holdt op med at tælle alle de firmaer, som står til forfald, når først Fødevarestyrelsen får fingrene i dem!

Så til alle dem der importerer til "eget forbrug", og som kaster om sig med "jamen, det må vi godt, da varen er godkendt i et andet EU land", så kan jeg kun sige! 

MAN KAN IKKE BYGGE EN FORRETING I SKANDINAVIEN, HVIS IKKE PRODUKTERNE ER ANMELDT OG VIRKSOMHEDEN ER GODKENDT TIL FORHANDLING AF FØDEVARER!

En anden fordel ved et Dansk firma er, at vi nok har de mest komplicerede regler for kosttilskud. Så kan man få det anmeldt i Danmark, så ligger hele EU åben. Mange US baserede firmaer gør det modsatte, nemlig at vælge det lande med de mest lempelige regler, for derefter at finde ud af, at deres varer ikke går i 80% af de resterende EU lande!

Think global, act local :-)

Hilsen

Anders Petersen

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dette et et MLM virksomheder som virker. kontakt mig paa paob482@gmail.com for at vide mere

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Bedre du fortæller os herinde hvad der virker....

Tilmeldt 6. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Fra  CDB4Life Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Så er der et Dansk  MLM firma på vej... optegnelsen er i gang.

 Interesseret ?

Så send en hilsen med navn og tlf nr på qvg.wested@gmail.com

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)