Vi vil nok kigge på en web baseret løsning, idet vi er to brugere og vi ønsker, at systemet skal kunne "tale sammen" - altså således at vi begge kan se alt vi booker/laver i systemet. Derfor skal vi enten hostes eller have fat i b2bcrm kan jeg se. Jeg er klart til den web baserede løsning, så jeg vil kigge på b2bcrm :)
"Vi vil nok kigge på en web baseret løsning, idet vi er to brugere og vi ønsker, at systemet skal kunne "tale sammen" - altså således at vi begge kan se alt vi booker/laver i systemet. Derfor skal vi enten hostes eller have fat i b2bcrm kan jeg se. Jeg er klart til den web baserede løsning, så jeg vil kigge på b2bcrm :)"
FYI: begge systemer (b2bcrm/ZohoCRM) er web baserede.
Forkert forklaring jeg nævnte! Vi har kigget på begge - og synes faktisk begge er interessante. At man så får en dansksproget løsning med b2bcrm, det er lige et plus for os! Lettere i hverdagen, føler jeg helt klart.
Jeg kan nok give dig ret i det, at som nybegynder så kan et dansk baseret system være/og give en "tryghed", før man begiver sig ud mere avancerede systemer som jeg har nævnt , som er bygget til, at kunne håndtere fra små SMB's til de virkeligt store enterprise kunder og måske ret avanceret for en nybegynder.