Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom godt fra start som selvstændig....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom godt fra start som selvstændig!

Jeg møder rigtig mange, der drømmer om at blive selvstændig erhvervsdrivende. Fælles for mange af dem er, at de ikke kan overskue, hvad der praktisk skal til for at komme igang.
De hører ord som momsregnskab, Erhvervs- og Selskabsstyrelsen, bogføringspligt og erhvervsforsikringer og mister en stor portion af al den glæde og drive de havde for bare et øjeblik siden, da de tænkte på at blive selvstændig.

Og ja, der er mange ting at tage højde for når man starter ud for sig selv. Alt det sjove, som at udvikle din forretningsidé er kun toppen af isbjerget, der er også alt det praktiske som for eksempel:

- CVR-nr
- hjemmeside
- valg af virksomhedsform
- visitkort
- momsregler
- skatteregler
- regnskab
- hjemmearbejdsplads eller kontor ude i byen?
- netværk?
- deltidsjob ved siden af?
- hvordan sparer du op til ferie?
- hvad med barsel?

....... listen over spørgsmål og praktiske detaljer, der melder sig er lang. Der er meget gratis hjælp at hente på nettet www.amino.dk er et fint forum og både www.startvaekst.dk  og www.skat.dk har også meget relevant information. Men det kan være svært at sortere i alle informationerne og overskue hvad det præcist er du har brug for at vide lige nu for at komme igang.

Derfor...

Har jeg skruet en workshop sammen specielt til dig, der er nyudklækket eller kommende kvindelig iværksætter.
Vi gennemgår det praktiske omkring at starte ud for dig selv. I løbet af workshoppen skaber du din egen handlingsplan for at udvikle din forretning på en mere nydelsesfuld måde.
Undervejs vil der være rig mulighed for at stille spørgsmål og sparre med andre i samme situation som dig.

Workshoppen afholdes den 14. maj i København.
Din investering er kun 1397 kr og 6 timer.
Tilmelding på info@leeconsulting.dk

Se mere her...

P.s - tilmeld dig mit nyhedsbrevwww.leeconsulting.dk og få nyheder fra mig direkte i din indbakke og en velkomstgave...

De bedste forårshilsener

Lucy Lee

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 10:30

Hej Lucy

Godt initiativ ... :o)

I opstartsfasen er der mange spørgsmål, som trænger sig på, og det kan godt være lidt af en sag at skulle holde styr på, om man nu har tænkt på det hele.

Jeg kan til information sige, at jeg selv har lavet en iværksætter-guide. Den er fuldstændig gratis og kan hentes på min hjemmeside www.1264.dk. Heri er der en masse gode råd og links, som der kan være brug for til opstarten.

Held og lykke med projektet,

Susan :o)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 10:39

Hej Susan

Tak - vil da fluks downloade din guide for mere inspiration :-)

Har holdt kurset en gang før, og har rigtig gode erfaring med at samle en gruppe kvinder i et mindre og trygt forum.

Ha' en skøb dag

Lucy

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)