Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ipad2.dk til salg - ingen mindstebud

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil gerne rydde lidt op - Har en del sites som jeg ikke får brugt - Deriblandt Ipad2.dk.

Det positive:

• Domænet er super godt. 
  • Du får hosting med hos Unoeuro indtil Feb. 2012.
  • Lavet en smule SEO
  • Ganske pænt og funktionelt Wordpress theme.

Det negative:

Kun 15-20 besøgende om dagen. 

-----------------------

Mhs til indtjening, så har jeg ikke rigtig gjort det store for at lave indtjening på siden. Har en konkurrence "Vind en Ipad" som vist har tjent ca 150 kroner....! Og så har jeg en prissammenligningstabel med salg af iPad på nettet, som jeg aldrig har fået lavet færdig. Den har vist lavet 1 salg. 

----------------------

Hvis jeg havde tiden, så ville jeg begynde at skrive kvalitetsindhold til siden, og lave seriøs linkbuilding - Når der så kom en strøm af faste gode besøgende, så ville jeg snige nogle artikler ind om f.eks. mobilt bredbånd, med affiliate links til teleselskaberne. Og så ville jeg også smide noget ordenlig Adsense ads på, og få lavet en seriøs prissammenligningstabel. 

Men jeg har ikke en skid tid.... Så derfor vil jeg gerne af med siden.

Så jeg sælger siden ligemeget hvad - sidste frist på bud er søndag kl 12.00. 

Alle bud skal sendes i PM, eller til soehund@gmail.com

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 07:30

Hvad har du ca. tænkt dig at tage for siden? Jeg mener, at iPad 2 jo ikke er evig populær, da der højst sandsynlig kommer en efterfølger, og så er domænet jo ikke  så meget værd mere.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 08:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Konceptet ved ingen mindstebud er ganske simpelt ;-) Men jeg kan da oplyse at jeg har fået et bud på 150 kroner!

Selvfølgelig mister domænet noget af sin power, når iPad 3 kommer. Men indtil da kan du opbygge trust hos Google og nogle loyale besøgende. Men når Ipad 3 så kommer, så vil jeg stadig mene at domænet er rigtig godt - da det er nemt og huske for den besøgende. Og Google er jo ligeglad om domænet hedder ipad2.dk eller ipadnyhederne.dk

Så det jeg prøver at sige, at det er en super mulighed for en som gerne kunne tænke sig at starte en seriøs iPad relaterende blog

Altså hvis jeg ikke får højere bud end de 150 kroner, så ryger den for det, og bare hostingen er mere værd. Personligt vil jeg mene siden og domæne er rigtig mange gange mere værd end 150.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 08:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår ikke lige de 2 stjerner? Ikke at jeg går op i stjerner, men hvis jeg siger noget vrøvl, så kom da frem med det, hvis i føler jeg prøver at sælge katten i sækken.

Anyways, den er på 200 kroner nu.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 08:31

250 nu. Sidste opdatering. Opdateret først engang i eftermiddag eller aften, hvis der er budt over. Vil helst ikke spamme Amino for meget.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 08:31
Det var vidst mig der ramte da jeg skulle sende en pm. Ikke nemt med pølsefingrende på ipad'en:) Det er dog rettet nu.
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 09:10

Jesper Sølund:

Konceptet ved ingen mindstebud er ganske simpelt ;-) Men jeg kan da oplyse at jeg har fået et bud på 150 kroner!

Selvfølgelig mister domænet noget af sin power, når iPad 3 kommer. Men indtil da kan du opbygge trust hos Google og nogle loyale besøgende. Men når Ipad 3 så kommer, så vil jeg stadig mene at domænet er rigtig godt - da det er nemt og huske for den besøgende. Og Google er jo ligeglad om domænet hedder ipad2.dk eller ipadnyhederne.dk

Så det jeg prøver at sige, at det er en super mulighed for en som gerne kunne tænke sig at starte en seriøs iPad relaterende blog. 

Altså hvis jeg ikke får højere bud end de 150 kroner, så ryger den for det, og bare hostingen er mere værd. Personligt vil jeg mene siden og domæne er rigtig mange gange mere værd end 150.

Hej igen. God forklaring på mit indlæg. SUPER :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 13:32

325 kroner nu.

Og minimum forøgelse på 50 kroner, hvis man byder. Fik et bud på 251 kroner :-) 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:21

375 kroner nu...

Det er kun en anelse mere end hvad hostingen er værd. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 11:33

400 kroner er den nu på.

Prisen er selvfølgelig plus moms.

30 minutter tilbage! :-) Jeg har selv givet 2500 kroner for domæne og side, hvilket den nok ikke lige er værd, men stadig så syntes jeg det er et røverkøb.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)