Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet indekseret linkkatalog - DanskeKilder.dk

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har i den forgangne uge udgivet et nyt dansk linkkatalog hvor det selvfølgelig er gratis at tilmelde sin hjemmeside. Jeg optager kun danske hjemmesider, og derudover er der tre små krav - men de er win-win for os alle: 

1. Din beskrivelse af hjemmesiden SKAL være unik
2. Din beskrivelse SKAL være velskrevet. Dvs. velformuleret og uden stavefejl
3. Din beskrivelse SKAL indeholde minimum 400 tegn. 

Selvom linkkataloget er helt nyt er Google er begyndt at indeksere kataloget. 

Jeg har lavet en del kategorier men der mangler helt sikkert nogen, så hvis din mangler eller hvis du har anden input, så giv endelig lyd. 

Håber du kan bruge det :-)

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale dig at læse Demib's artikel omkring linkkataloger så du kan skille dig positivt ud fra de andre linkkataloger.

Held og lykke med projektet.

http://www.amino.dk/blogs/mikkeldemib/archive/2011/03/23/d-229-rlige-kataloger-er-lette-at-genkende.aspx
Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har faktisk læst Mikkels artikel i tidernes morgen, selvom jeg går direkte mod hans råd. Men tak alligevel :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

I tidernes morgen, skriver jeg. Godaw du. Hans artikel er fra sidste måned. :-)

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg netop tilmeldt mit site, tak.

Mvh. John

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars!

Det ser rigtigt flot ud, jeg kan godt lide farve valget og den måde det er sat op på! Smile

Så jeg vil da også super gerne være med, der er bare et lille problem.. Hvilken Kategori hører jeg under?

I har indretnings arkitekt og grafisk design, hvilket nok er det der kommer tættest på, desværre er det stadig langt fra Sad

Det jeg laver er at, hvis der er nogen der har en ide til en dims, men ikke ved hvordan de skal få den omsat til et færdigt produkt, så kan jeg gå ind og udvikle på ideen, sådan at den kommer til at virke efter hensigten, uden alt for meget snoretræk, og samtidig se pæn og interessant ud!

Så under kategorier ville jeg selv vælge noget i retning af Designer, Produktudvikler, eller bare Produktion hvis de andre er for specifikke. Jeg kan bare ikke finde nogen jeg synes ligger tæt op ad det, så hvilken kategori ville du putte mig i?

Jeg ved godt at det ikke er de mest brugte kategorier, men ville det være alt for meget ekstra arbejde at tilføje en af dem? Jeg ved selvfølgelig ikke ret meget om linkkataloger, eller hvor svære de er at sætte op, men det var bare en ide Smile 

Hvis du gerne vil vide lidt mere om hvad jeg laver, kan du kigge på min hjemmeside i bunden af det her indlæg, eller bare sende mig en besked Smile

www.heldaldesign.dk - Industrielt Design, Produktudvikling og andre kreative service ydelser!

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige tilføjet kategorien industrielt design. Matcher den ikke meget godt? Det er f.eks. det du skriver i din signatur her på amino :-)

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

 

jeg vil da også lige få tilmeldt vores side Wink

 

Simon

Skal du flytte? Finde det billigste flyttefirma lige her: www.flytbiligst.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige lagt flytning ind under bolig kategorien :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal evt sider være fra Danmark, eller er det iorden, hvis siden har dansk oversættelse?

Ville nemlig tilmelde vores webshop med solbriller, men gider ik, hvis det er spild af tid ;D 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)