Personligt ved jeg ikke hvorfor jeg skulle tilmelde mine sider hos dig.
Jeg aner ingenting om siden, da der ikke står noget om den som sådan, udover at man kan tilføje sin side.
Siden er på nuværende tidspunkt PR0 - hvilket ikke just er prangende! Men alt starter med 1 skridt - men hvad er planen? Vil du builde links som en sindssyg til siden, og forøge pagerank? For lige nu vil jeg få mere ud af at skrive en unik og velskreven artikel til en artikeldatabase - vel og mærke UDEN STAVEFEJL - på 400 ord - selvom langt de fleste kræver lige omkring de 200.
Jeg kan ikke se hvordan din side skiller dig ud fra alle de andre, og hvorfor din skulle være bedre end alle de andre 5000 der findes.
Det er i øvrigt også ligegyldigt om google indeksere din side lige nu, da det alligevel ikke giver en seriøs værdi. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor jeg skulle skrive 25 unikke beskrivelser af mine 25 sider, til din side.
Som sagt, ved jeg godt at alt starter med 1 skridt, og det er en god begyndelse - men hvordan ser fremtiden ud?
I øvrigt: Er det mig der tager fejl, eller er det ikke et allerede færdigt linkdirectory-script? Jeg synes jeg har selv selvsamme design nogle gange før her på Amino - hvilket gør det endnu værre :)