Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv lidt konstruktiv feedback på Donkeys.dk muligvis også et par gode råd hvis i har dem ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Godtfolk på Amino

Vi har startet et lille hygge site for spille glade sjæle. Vi tilbyder en lang række web-baseret kvalitets spil, et par sjove videoer samt mulighed for at vinde nogle hygge præmier hver måned. Selvfølgelig ganske gratis! Siden er tilsigtet alle aldre fra 6-7 år og op vi har sågar retro spil fra C-64 tiden til de gamle kendinge.

Siden har været oppe siden marts måned og vi har set svingende aktivitet. Sidste måned var der mere skrald på, hvor der denne måned har været lidt stille.

Vi søger lidt konstruktiv feedback, kan du overskue siden ? ser den tiltrækkende ud ?

Er det nemt for dig at se at man kan vinde noget ?

Vi mangler også forslag til at reklamere for siden, da det nok er der vi har den største udfordring pt.

På forhånd tak!

Mvh. Lasse

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 00:40

Hey Lasse, et link ville hjælpe :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:42
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 00:45

Yes tak.. Jeg så også at den var skrevet i titlen, tror jeg er træt :)

Siden ser jo udmærket ud, den ligner mange af de andre spille sider. Jeg vil dog lige pege på at banneret, eller der hvor æslet sidder er lidt spild af plads. Hele pladsen som er tom skubber jo det mere spændende af siden ned så man ikke kan se det, nemlig alle spil.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 00:55

Hej Lasse

Siden fejler helt grafisk i min FF og Chrome på Mac. Overordnet kan den godt være noget rodet, men det synes jeg mange af disse spille sider er. Så kan godt være det bare er mig. ;-)

Tekster på siden kan være svære at læse, da det er orange i orange.

Venstre spalten burde stå i højre side. Det vigtigste må være, at få folk til at spille, og det man læser først er øverste venstre hjørne. Derfor er det vigtigere spillene er der, end at der er mange ekstra informationer, der ikke hjælper en ny spiller på siden.

Held og lykke med siden...

Dbh Kristoffer

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 01:09

Mange tak for de mange gode og konstruktive svar.

Ja jeg glemte vist linket i forbi farten, men godt i selv ku finde det :)

Hvordan fejler siden i forhold til chrome ? sidder selv med browseren og ser pt. ingen underligheder udover det sædvanelige.

Mht. Banneret, øverst på siden. Er det meningen at der skal tilføjes et slogan eller sådan. Noget der henviser til at her spilles gratis og vindes præmier. Det skal dog lige tegnes færdigt først.

At siden er lidt rodet er svært at ændre meget på, da der jo skal være en del ruder med diverse spil. Så der vil uundgåeligt være en masse forskellige farver og tekster da det jo er en arkade der er tale om.  - Men du har ret, overvejer lige gode løsninger.

Tak for det hele indtil videre, det hele bliver taget til efterretning :)

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:20

Tilpasse æsel bedre til banner derved kan se sidens indhold.

En længere og en mere sigende titlen udnyt gerne google viser op 67 tegn jeg denne her titlen <title>Donkeys – Forside</title>

betingelserne på siden hvor er de?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)