Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du bruge min kæreste?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej aminoer Smile

Jeg vil gerne bede om hjælp til at finde et job til min kæreste - alt har interesse.

Lidt om min kæreste:

Hun er 24 år gammel og taler og skriver flydende spansk, engelsk, rumænsk, og fransk.

Hun har arbejdet som sekretær i administrationen i et stort spansk flyselskab samt arbejdet i andre afdelinger i samme selskab. Hun har yderligere arbejdet som receptionist i et andet flyselskab og senest være stewardesse i 3 år i forskellige selskaber.

Desuden har hun erfaring med SAP software fra sine arbejdsopgaver i admininstrationsafdelinger. Hun er ikke kræsen mht. job, arbejdsopgaver og løn, da hun blot vil have "et eller andet" at lave mens hun lærer dansk. Hun er dog stadig professionel i alt hun laver og har en positiv indstilling.

Hvis du synes at det lyder som en person du kunne bruge i kortere eller længere tid, så kontakt mig gerne.

På forhånd tak.

Mvh. Peter

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:33

Fed overskrift...

Ønsker helt og lykke til din kæreste og håber en af vores store amino familie kan hjælpe.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Videbæk
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 12:49

Mejner Therkildsen

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 13:04
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 8 person

Et helt banalt spørgsmål: Hvorfor beder din kæreste ikke selv om hjælp? Herfra lyder det ret uselvstændigt, og jeg ville da ikke overveje at ansætte en medarbejder, der ikke selv har søgt jobbet?

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 20. Dec 08
Skrevet kl. 11:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Kirsten,

Tak for dit svar. Jeg er ked af du synes det lyder "uselvstændigt", men jeg mener nu at jeg har et par argumenter for at gøre det på denne måde.

Jeg ser ikke mit indlæg som en jobansøgning på vegne af min kæreste. Jeg betragter det som en uformel forespørgsel i en del af mit netværk (Amino). Jeg har trods alt været medlem af Amino i nogle år, så jeg tænkte at det måske så bedre ud at jeg "udnytter" netværket på denne måde i stedet for at min kæreste opretter en profil og i sit første indlæg beder om hjælp til at finde et job. Ville du synes at det var en elegant præsentation til et netværk/forum? Jeg synes det ikke.

Samtidig har jeg da lært af blandt andre hr. Thorborg, at det kan være en god idé at have en lidt skæv og sjov vinkel på tingene. Så jeg forsøger mig med en interessant overskrift og fortæller så om min kærestes fortræffeligheder, og så prøver vi at hjælpe hinanden.

Jeg synes nemlig, ligesom Mejner, at min kæreste er super dygtig, har en masse potentiale og kvaliteter. Derfor synes jeg at det er synd, hvis sproget skulle være en forhindring i at få et lille job. Selvfølgelig skal hun lære dansk, men det gør man jo ikke lige på en uge.

Så jeg vil igen opfordre alle der finder dette interessant til at kontakte mig.

Tak.

Mvh. Peter

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 11:38

Hejsa

Prøv at kontakte Lise Marie Birk fra LMB consult, jeg ved hun altid kigger efter SAP folk og din kæreste har jo en yderligere fordel med sine mange sprog.

Held og lykke

Best regards

Tilmeldt 20. Dec 08
Skrevet kl. 11:46

Hej Kim,

Mange tak for dit indlæg. Det var lige nøjagtigt sådan jeg havde tænkt mig at vi kunne hjælpe hinanden med kontakter. Perfekt.

Andre er selvfølgelig velkommen til at byde ind. Det er ligemeget om der er tale om 1 uges arbejde eller 1 år Smile

Mvh. Peter

Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 21:50

Hejsa!

Send mig en mail på js@wiosoft.dk - vi har en ad-hoc opgave som lige er noget for hende!

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 14:52

Hej Peter

Det lyder til at være en cool kæreste du har - hvor i landet bor I ?

Send gerne en PM - med info.

De bedste hilsner

Lillian Pabst

Tilmeldt 20. Dec 08
Skrevet kl. 15:14

Hej Lillian. Tak for dit svar. Jeg har sendt dig en besked med lidt info.

Min kæreste har også kontakt til Jacob nu. Det virker som et spændende projekt.

Flere er selvfølgelig stadig velkomne til at byde ind Smile

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)