Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm min side. :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Så fik jeg lige bikset en hurtig modeblog  sammen, giv gerne lidt ris og ros til selve designet og opsætningen. 

Har i eventuelt et godt slogan
Er der nogle som ved hvordan man får youtube vist når den kun viser excerpt ? ude i fronten.

mvh
Chistopher Heilman
www.hattenpaa.dk 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:12

Suk! Christopher - helt ærligt: Spørg dig selv, ville du finde din egen side interessant i forhold til indhold og design? Det her er et glimrende eksempel på, hvorfor et så stort antal Affiliate projekter bliver sat til salgAmino indenfor en nær fremtid: Fordi ambitionerne og arbejdsindsatsen mangler! Ja, du har lige bikset en hurtig "modeblog" sammen, men hvorfor og med hvilket formål? Hvor mange modeblogs tror du, der er - og hvor meget bedre, synes du selv, at de er sammenlignet med din egen? Nej, man kommer ikke sovende til noget - og da slet ikke en fornuftig indkomst! Sad

KÆMP for dine drømme!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:12

Hej Christopher..

Siden ser udmærket ud, jeg vil dog påpege nogle ting som du eventuelt kunne forbedre. Bliver din side vist på en iphone, ipad, bærbar eller en midre skærm sker det at "Hatten på og alt det andet vi foretager os?" samt føg feltet ryger oven på billederne samt teksten.

Menuen i venstre side kan være en smule forvirrende. Der står sådan set en helt masse, men jeg formoder at det kun er de tre øverste som er menuen.. Ryk det andet længere ned, ikke helt ud af billedet, men bare længere ned.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Skrevet kl. 22:21

Suk! Christopher - helt ærligt: Spørg dig selv, ville du finde din egen side interessant i forhold til indhold og design? Det her er et glimrende eksempel på, hvorfor et så stort antal Affiliate projekter bliver sat til salg på Amino indenfor en nær fremtid: Fordi ambitionerne og arbejdsindsatsen mangler! Ja, du har lige bikset en hurtig "modeblog" sammen, men hvorfor og med hvilket formål? Hvor mange modeblogs tror du, der er - og hvor meget bedre, synes du selv, at de er sammenlignet med din egen? Nej, man kommer ikke sovende til noget - og da slet ikke en fornuftig indkomst! Sad

KÆMP for dine drømme!

Dbh

Thomas

Hej thomas

Har intet sagt om affiliate ? jeg ved ikke lige hvor du får det fra. Denne side er ren og skær interesse for at skrive, dog ikke fra min side men fra nogle venner som gerne ville skrive om mode og deres hverdag. Jeg har ikke på nuværende tidspunkt interese om at tjene penge på den på nogen måde :)

Designet er holdt simpelt, for at alle skal kunne finde ud af det ikke nogen pang farver ingen svære designs. HELT igennem simpelt design..

jeg har desværre os set alle de affiliate sider . sørgeligt.. men hurtige penge..

mvh
Christopher 

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Skrevet kl. 22:23

Alexander R. B:

Hej Christopher..

Siden ser udmærket ud, jeg vil dog påpege nogle ting som du eventuelt kunne forbedre. Bliver din side vist på en iphone, ipad, bærbar eller en midre skærm sker det at "Hatten på og alt det andet vi foretager os?" samt føg feltet ryger oven på billederne samt teksten.

Menuen i venstre side kan være en smule forvirrende. Der står sådan set en helt masse, men jeg formoder at det kun er de tre øverste som er menuen.. Ryk det andet længere ned, ikke helt ud af billedet, men bare længere ned.

Hej alexander

Jeg har set problemet med hatten på oppe i højre hjørne og prøver ihærdigt at forbedre dette. Men selve menuen, så rykker jeg det lige længere ned.

tak for feedback :)

mvh
Christopher 

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Skrevet kl. 22:23

Alexander R. B:

Hej Christopher..

Hej alexander

Jeg har set problemet med hatten på oppe i højre hjørne og prøver ihærdigt at forbedre dette. Men selve menuen, så rykker jeg det lige længere ned.

tak for feedback :)

mvh
Christopher 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:26

@Christopher: Ok, fair nok. Men tænker stadig, at jeg har lidt svært ved at se attraktionen i forbindelse med websitet. Også selvom det bare er en hoppy-side! Men, hey, hver sin smag. Held og lykke med det, anyway! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Skrevet kl. 22:28

Hej thomas

Tjaa smag og behag, meningen er vel t designet skal være stilrent og ikke få folks øjne væk fra indlægende :).. 

hav en god aften ;)

mvh
Christopher 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:01

jeg kunne ønske mig gode billeder i høj kvalitet på siden

et logo på siden der siger hvad siden omhandler

tekster der er længere end 10- 20 linjer, derved giver mere viden videre

indsend nyheder kunne være en go ide

abonner på sidens nye indlæg med en rss eller feed kunne være en god ide

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 00:21

Hej Navne bror

Hvis det er meningen skal være ultra simpel, tænker som filosofi, så er det lykkes på en god måde.Smile

Min umiddelbart tanke er, at jeg mangler det der ekstra, der gør jeg vil følge denne blog og ikke en af alle de andre. Det er som om siden kun er 80-90% færdig. Kan bare ikke lige sige præcist, hvad det er der, jeg mener der mangler. Det er bare en mavefornemmelse. Kan være I har tænkt jeres kendetegn skal være det simple, så er den lige i vinkel, jeg tror bare ikke dette er godt nok.

Held og lykke til dig og vennerne...

Dbh Kristoffer

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)