Et skilt i den størrelse ville koste omkring 800-900 kr. hos os i MediaMouse
Hvorfor gav jeg så 1200kr ?
Anyway ... Jespers skilte de holder ... det jeg købte sad udenfor i sne, slud, regn og sol, var udsat for kemikalier fra rengøringsfolk og håndværkere med alt for store armbevægelser, derefter blev de lagt i en våd garage et år og bagefter blev det sat op i et vindue indendørs med direkte sollys i smasken og varme fra radiatoren, fugt fra ruderne og rimelig voldsomme temperatur svingningerne og ligenu står det i vinduet mellem mit kontor og fordelingsgangen på kontorfællesskabet ... primært som et mindre om "dengang" ... men det er STADIG så pænt, farveægte og nyt at se på at folk stadig spørger om vi hedder "MC Solutions" :p
(vi købte skiltet i foråret 2008 ... og jeg glemte lige at tilføje at det også har tilbragt 9 måneder på en altan i 11 sals højde i Ørestanden Kbh :p)
Lyder da så abolut som en god handel, at kunne købe et skilt der lever længere end firmaet!
Men en sølle merpris for kvalitet. Nogle gange skal man tænke sig om og ikke købe for billigt. Og er udfra Jesper´s altid fremragende og kompetente indlæg efterhånden heller ikke i tvivl om at MediaHouse er i stand til at levere kvalitet.
Jeg har for en god ordens skyld kigget efter - Det var fordi det var en anden type skilt vi lavede til dig - Du betalte 983 kr. og det var en hvid acrylplade med velcrolås på bagsiden . Tak for statusopdateringen på skiltet - det er sådan noget som vi altid bliver klogere af af høre!. Hvis vi ikke hørte noget fra kundene så ville vi i realiteten ikke kunne vide om skiltet var kasseret efter et enkelt år, eller om det, som i dit tilfælde, stadig holder efter 3½ år.