Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Cloud Server

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er. :-)

Vi har endelig fået lanceret vores cloud servere, og har derfor besluttet at give 2000 units (200 kr. værdi) væk til alle der ønsker at prøve det af. Tilbuddet gælder t.o.m 30. april.

Du kan læse mere vores cloud servere her:
https://meebox.net/da/cloud-server/

Bestil en gratis cloud server nu!

- Har du spørgsmål, ris eller ros er du meget velkommen til at dele det her.

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 15:30
Du skal nok lige checke de links. Ingen af dem virker.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Skrevet kl. 15:33

Martin T:
Du skal nok lige checke de links. Ingen af dem virker.

Rettet! Tak for det! :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 15:39

Jeg kan se man skal konfigurere hvor stor ens server skal være. Er hele ideen med cloud at man bruger efter behov og så forbrugsafresgnes det? Hvorfor skal jeg så sætte en størrelse på? Hvordan kan det skalere (uendeligt) hvis jeg skal sætte begrænsninger på? Er det i virkeligheden så ikke bare "PAAS" (Platform as a service) ?

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Skrevet kl. 15:41

B. Hvarregaard:

Jeg kan se man skal konfigurere hvor stor ens server skal være. Er hele ideen med cloud at man bruger efter behov og så forbrugsafresgnes det? Hvorfor skal jeg så sætte en størrelse på? Hvordan kan det skalere (uendeligt) hvis jeg skal sætte begrænsninger på? Er det i virkeligheden så ikke bare "PAAS" (Platform as a service) ?

Det du udregner på siden er priseksempler, for at give dig et indtryk af hvad det kan komme til at koste. Det har så meget med det faktiske units/forbrug at gøre. :-)

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 15:43
Er jeg den eneste der bliver forvirret over jeres units? Ideen er god, men jeg kan ikke se hvad de enkelte resourcer koster??

Og paa bestil siden skalere
RAM, Disk Space og Traffic samtidig. Skal man det? Det virker som om det gaar stik modsat hele units ideen.

(Og hvad med cpu usage)?

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 15:57

Hej Martin

Jeg har forsøgt efter bedste evne at forklare, hvad en unit er på siden. 10 units koster 1 kroner. Derfor får alle nye kunder 2000 units, svarende til en værdi af 200 kroner.

På https://meebox.net/da/cloud-server/priser kan du nederst på siden se, hvad de enkelte ting koster.

CPU er "gratis", i den forstand at det hører under RAM og faktureres sammen med RAM.

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 16:11

Der er kun linux? Ikke nogen FreeBSD?

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 16:17

Martin Arendtsen:

Der er kun linux? Ikke nogen FreeBSD?

Lige nu har vi 6 forskellige Linux dists og en Windows Server 2008 R2 til rådighed. Du har dog mulighed for at uploade og anvende dit eget FreeBSD image, hvis du ønsker det.

Jeg vil gerne skrive på listen, at vi som standard skal have et FreeBSD image liggende.

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 16:23

Se så er jeg absolut interesseret. :-)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)