Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af FotoSjov.dk - nyt website med fotobøger

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Grønborg:

Jeg kan godt få systemet til at virke i Chrome - men skal nok holde øje. Hele designeren er jo Flash-baseret, så iPad mv er helt udelukket.

Tak for de gode tips. Bestil gerne en fotobog, som jeg trykker og afsender som tak for din tid.

Noget kunne tyde på, at jeg har et problem med Chrome på min primære bærbare. Jeg prøver lige at teste på to andre computere, som jeg har adgang til.

Tak for tilbuddet om en fotobog - det vil jeg helt sikkert benytte mig af, så jeg kan få prøvet jeres software inden bryllupsæsonen for alvor går i gang. 

Jeg vil give den anden Carsten ret i det med menu-farverne på forsiden. De kraftige rødlige og varme farve tiltrækker sig utrolig meget opmærksomhed på bekostning af billederne længere nede. Mon ikke man med godt resultat kunne bruge de blå farver fra logoet, og så lave dem mere afdæmpede. Det er i hvert fald mit bedste budSmile

SmileCarsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Tak for din feedback. Jeg har kommenteret nedenfor og skal nok undersøge,
hvor vi mail er havnet.

Du er selvfølgelig også velkommen til at bestille en gratis fotobog. Du skriver
bare til mig på anders @ lasertryk.dk.

God påske.

  

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Nu har jeg været inde på din side og tager tingene punktmæssigt så vidt muligt.

  • Mangler CVR nr. på forsiden, giver større troværdighed
    GOD IDE. DET FÅR VI INDSAT!
  • For mange farver i toppen, gør det lidt forvirrende, mere stilrent design vil stå skarpere for dem der kommer forbi siden.
    JA DE ER MÅSKE IKKE DUMT. JEG FÅR LIGE LAVET EN QUICKPOLL.
  • Skal nedenstående ikke være først og fremmest i starten af teksten?

Først om fremmest er vi stolte over markedets smarteste designsoftware,
hvor alt design foregår online og intet skal downloades eller installeres
.
GODT SET. DET BLIVER RETTET. 
Under tilbuddet med fri fragt, mangler der et bogstav i ordet prise (n)
 GODT SET. DET BLIVER RETTET.

Mangler en skabelon så det giver mere ro i billedet, der hvor man kan vælge skabeloner? Er det evt. muligt at lave en til konfirmationen? mangler sådan lige umiddelbart, da i har både dåb og bryllupsagtige skabeloner.
GOD IDE. Vi ER I GANG MED AT OPRETTE EN MERE SIMPEL SKABELON EFTER OPTIMERET FÆRRE FOTOS.

  • Relativ lang tid om at loade videoguiden på en Macbook Pro med 20 megabit forbindelse???
    VI HAR INDSAT LOAD-INDIKATOR NU, EN DEN SKAL JO HELST LOADE HURTIGERE. UNDERSØGER LIGE.
  • Under spørgsmål troede jeg det var en mulighed for at stille spørgsmål også? og ikke en FAQ, er der mulighed for at sætte billedet af kundeservice ind der også og lave en direkte mailhenvendelse ting derinde, vil man slå 2 fluer med et smæk. evt med teksten, hvis du ikke fandt dit svar under FAQ, så skriv gerne en besked til os her, vi svarer hurtigst muligt.
    DET ER EN SUPER IDE. BLIVER RETTET ASAP
  • Et andet firmanavn under referencer, er ikke i top for troværdigheden, nogle vil tænke, det er jo fotosjov.dk jeg er inde på og ikke mittrykkeri.dk jeg er inde på? Dette forvirrer en lidt. Gennemgå de indkomne referencer for stavefejl og gerne lidt mere end 2 styk referencer, for at øge troværdigheden
    JEP, ER OPMÆRKSOM PÅ DET. ER MEGET OPMÆRKSOM PÅ AT SKAFFE NYE REFERENCER.
  • Under leveringsgaranti mangler der igen et bogstav i sætningen: vi leverer til tiden - eller (s) får du ordren gratis
    JEP, BLIVER RETTET
  • I skifter mellem at skrive lasertryk.dk / fotosjov.dk og mittrykkeri.dk det skal ensrettes, så man føler man kun er inde på en firmaside og ikke en der har interesse i flere forskellige firmaer.
    JEP, BLIVER RETTET
  • Under miljø hedder det ikke skandinavians men skandinaviens ....
  • JEP, BLIVER RETTET

De lyse farver gør generelt siden indbydende, jeg kan dog ikke lide de mange farver som jeg startede med at skrive, hvor de forskellige kategorier er beskrevet.

Har du evt. tænk på at sætte et billede af Anders op på siden også? igen mere personligt og troværdigt.

Kan godt lide de garantier der er på siden, og at de bliver fremhævet for at garantere kunden får det bedst tænkelige til bedst mulige pris.

Hvor meget Seo arbejde er der lavet på siden?, Jeg finder den ikke på første side af google når jeg søger på ordet fotobøger, så der kan sagtens arbejdes med at optimere teksterne på siden, så den kommer højere op. 

Jeg savner måske 2 valgmuligheder mere med fotobøger, da 399 og 499 er forholdsvis høje priser for mange børnefamilier, jeg kan sagtens forstå det kvalitetsmæssige i det, men hvor meget ekstra vil det koste jer som firma at have 2 valgmuligheder med en lidt mere discountudgave af bogen?
JA, DET ER MÅSKE IKKE EN DUM IDÉ. BESPARELSEN ER DOG IKKE SÅ VOLDSOM VED AT ÆNDRE PÅ PRODUKTIONSFORMEN.

Hvad med nyhedsbreve, hvor man kan melde sig til, få info når der er nye designs, valgmuligheder, og måske med gode ideer til fotobøger, dette skaber en større loyalitet af kunder og en fast skare af kunder, der venter på hvad det næste er? Dette kan måske udvikle sig til endnu mere, da i jo også byder på andre muligheder (lasertryk.dk)
JA DEN MED EMAILSERVICE ER IKKE NEM. JEG OVERVEJER AT FJERNE DET FRA LASERTRYK.DK OGSÅ. I STEDET VIL JEG HØRE OM
TILMELDING TIL EMAILSERVICE VIA TAK FOR BESTILLINGEN SIDEN.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Med venlig hilsen Charlotte Gregersen Lasertryk

Kunderådgiver charlotte@lasertryk.dk

Tilmeldt 9. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændene projekt, jeg har altid brugt www.pixum.dk men måske man skulle prøve jer næste gang der skal laves en fotobog

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)