Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nr. 1 med Twilight?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sasa.

Som andre også nævner er det godt nok flot hvor langt du er nået allerede. Jeg er sikker på at du nok skal ramme en høj placering på side 1 på Google i den nærmeste fremtid. Bare bliv ved med at skaffe links til din side, gerne hvis du kan få links fra hjemmesider der relaterer til din. Men det kunne jeg forstille mig bliver lidt svært når du jo er en konkurrent til de andre sider der omhandler Twilight. Og ja, bare bliv ved med at skrive artikler på siden det giver også super godt på Google at have en masse tekst med dine søgeord :-) Men det ved du sikkert allerede!

Men du kunne jo på din facebook gruppe trække lod om et par biografbilletter til alle der har inviteret sine venner. Jeg er ikke helt inde i det med konkurrencer på Facebook hvad der er lovligt og ikke lovligt, men jeg tror helt sikkert at det er muligt at udlove et par billetter på en eller anden måde til folk uden at få nogen på nakken! :-)

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Vellinge (Sweden)
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Firstcom A/s Skrevet kl. 17:38

Kent Ellegaard / kitesport.nu
Har Danmarks bedste Kite udstyr

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 17:51

Kent Ellegaard:

Hej Sasa

Jeg Kan godt få lavet facebook apps til dig helt efter dit behov.

Men her er et exempel som køre pt.

http://www.facebook.com/bilekspressen?sk=app_176893905694516

Hvis du evt har andre ønsker så skal du bare sige til.

Hej Kent.

Hvad koster sådan en app? og kan den modificeres efterfølgende. Altså kan jeg bruge den samme og så bare ændre teksten til en ny konkurrence, hvis du forstår? 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 17:52

Daniel Schjerlund:

Hej Sasa.

Som andre også nævner er det godt nok flot hvor langt du er nået allerede. Jeg er sikker på at du nok skal ramme en høj placering på side 1 på Google i den nærmeste fremtid. Bare bliv ved med at skaffe links til din side, gerne hvis du kan få links fra hjemmesider der relaterer til din. Men det kunne jeg forstille mig bliver lidt svært når du jo er en konkurrent til de andre sider der omhandler Twilight. Og ja, bare bliv ved med at skrive artikler på siden det giver også super godt på Google at have en masse tekst med dine søgeord :-) Men det ved du sikkert allerede!

Men du kunne jo på din facebook gruppe trække lod om et par biografbilletter til alle der har inviteret sine venner. Jeg er ikke helt inde i det med konkurrencer på Facebook hvad der er lovligt og ikke lovligt, men jeg tror helt sikkert at det er muligt at udlove et par billetter på en eller anden måde til folk uden at få nogen på nakken! :-)

Mvh,
Daniel.

Hej Daniel 

Tak. Det er nemlig ret svært at skaffe links fra andre Twilight hjemmesider ja det må være måde hvorpå jeg skal skaffe fans :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:00

Hej Sasa

Jeg synes altid, det er dejligt og ret cool, når folk brænder rigtig meget for noget, som er så niche-præget, at man næsten kan kalde det "nørdet" :-) Tro mig, jeg mener det oprigtigt positivt.

Men jeg er lidt nysgerrig. Hvor mange Twilight film er der? 3 - eller? Jeg tænker lidt: Hvor langsigtet er dit website? Kommer der flere film? Er det ikke lige lovlig niche-agtigt og begrænset til, at der er en langtidsholdbarhed i det? Ikke for at "male" et negativt billede, men jeg ser bare umiddelbart nogle markante begrænsninger i dit valg af emne!?

PS! Jeg ser en meget større fremtid i dit rejse-site!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 18:05

Sasa Kovacevic:

Daniel Schjerlund:

Hej Sasa.

Mvh,
Daniel.

Hej Daniel 

Tak. Det er nemlig ret svært at skaffe links fra andre Twilight hjemmesider ja det må være måde hvorpå jeg skal skaffe fans :)

Ja det var også det jeg tænkte. Det er bare en idé, men måske du kunne prøve at skrive til de internationale Twilight sites du kender og så spørge dem om de ikke gider linke til dig. Du kan jo prøve og fortælle dem at det ikke tager nogen af deres brugere fra dem da det er et dansk site og det er mindstedelen af deres brugere sikkert :-) Det er bare en lille idé, måske du kunne udbygge den til en lidt bedre version og sende afsted. ;-) Det kunne da godt være der var en venlig sjæl imellem alle ejerne af de forskellige sider!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 18:12

Hej Sasa

Jeg synes altid, det er dejligt og ret cool, når folk brænder rigtig meget for noget, som er så niche-præget, at man næsten kan kalde det "nørdet" :-) Tro mig, jeg mener det oprigtigt positivt.

Men jeg er lidt nysgerrig. Hvor mange Twilight film er der? 3 - eller? Jeg tænker lidt: Hvor langsigtet er dit website? Kommer der flere film? Er det ikke lige lovlig niche-agtigt og begrænset til, at der er en langtidsholdbarhed i det? Ikke for at "male" et negativt billede, men jeg ser bare umiddelbart nogle markante begrænsninger i dit valg af emne!?

PS! Jeg ser en meget større fremtid i dit rejse-site!

Dbh

Thomas

Hej Thomas. Det er sådan, at Twilight har været omkring i mange år før filmene. Før det ja der var der mange millioner af fans. Det er sådan, at der lige nu er 3 film ude. Twilight, New Moon og Eclipse. Breaking Dawn part 1 kommer i November og Breaking Dawn part 2 kommer 2011 i november. Så taget filmene i betragtning, så er der vel 2 år igen Smile

MEN. Nu er det sådan, at forfatteren Stephenie Meyer har udgivet flere noveller til universet sideløbende og jeg er sikker på at hun fortsætter selv når filmene er færdige :)

Så jeg vil da hvert fald give Twilight genren et rigtig lang levetid :)

Hvad angår vores rejsesite, så forstår jeg ikke helt hvorfor du ser potentialet der? Branchen er svær og det er UTROLIGT svært at ramme de rigtige priser, da billetter ALTID varierer efter dato :) 

Fra Vellinge (Sweden)
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Firstcom A/s Skrevet kl. 09:57

Ja du kan ændre billeder og tekst og bruge den igen og igen det skal jeg nok forklare dig.

Prisen kommer jo lidt an på hvor meget du vil have mig til at gøre.

- Billeder

- opsætning

Men fang mig evt. på facebook 
http://www.facebook.com/kent.ellegaard

Eller MSN

Kentdk@hotmail.com 

Kent Ellegaard / kitesport.nu
Har Danmarks bedste Kite udstyr

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:46

@Sasa: Ok, måtte også bare lige spørge ind til det. Men fint, hvis der stadig er et par år "at køre på". Men tænker dog, at der ville være en endnu mere langtidsholdbar "værdi" i websitet for dig, hvis du lavede en engelsk version af websitet?

Serien er endnu mere populær i USA, ikke mindst set i forhold til indbyggerantal - og der er en større tradition for "klassiker-status" her. Dvs., at en klassisk tv-serie ikke bare glemmes efter en kortere årrække. Jeps, jeg ved godt, at konkurrencen er så meget hårdere rent SEO-mæssigt på Google.com, men måske det er indsatsen værd? I sidste ende handler det trods alt om kvalitetsindhold.

Hvad angår din rejseside er jeg ikke med mht., hvor "svært det er at ramme de rigtige priser"? Har du installeret et såkaldt product feed?

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 19:44

TT Tekstforfatter:

@Sasa: Ok, måtte også bare lige spørge ind til det. Men fint, hvis der stadig er et par år "at køre på". Men tænker dog, at der ville være en endnu mere langtidsholdbar "værdi" i websitet for dig, hvis du lavede en engelsk version af websitet?

Serien er endnu mere populær i USA, ikke mindst set i forhold til indbyggerantal - og der er en større tradition for "klassiker-status" her. Dvs., at en klassisk tv-serie ikke bare glemmes efter en kortere årrække. Jeps, jeg ved godt, at konkurrencen er så meget hårdere rent SEO-mæssigt på Google.com, men måske det er indsatsen værd? I sidste ende handler det trods alt om kvalitetsindhold.

Hvad angår din rejseside er jeg ikke med mht., hvor "svært det er at ramme de rigtige priser"? Har du installeret et såkaldt product feed?

Dbh

Thomas

Det er utrolig svært, at ramme flybillet priser. Næsten ALLE dage varierer i forhold til prisen og derfor, når vi oplyser en pris finder de alligevel en anden. Tag vores london destination som et eksempel. Klikker du på en af vores priser, så vil du selv med garanti finde en helt anden når du søger.

Dette har gjort, at vi allerede giver lidt op desværre. Vi kan ikke rigtig se hvordan vi skal løse problemet. 

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)