Det forstår jeg ikke. Har I et product feed? Som jeg har forstået det, opdaterer et product feed netop priserne dagligt, så de er i overensstemmelse med den dags priser, og så kunden kan finde den mest attraktive pris? |
TT Tekstforfatter:Det forstår jeg ikke. Har I et product feed? Som jeg har forstået det, opdaterer et product feed netop priserne dagligt, så de er i overensstemmelse med den dags priser, og så kunden kan finde den mest attraktive pris?
Nej vi opererer ikke med et product feed. Vi fandt gennemsnitsprisen og så oplyste den. Hmm det må jeg hellere kigge lidt nærmere på. Hvis du har set på undersiden London, så kan vi jo kun oplyse 1 pris til en bestemt dato og det er sjældent, at den besøgende kan PRÆCIS den dato. Den dato han vælger når han er blevet linket videre er altid en tand højere i prisen.
Lige pt. kan jeg se, at det kun er Expedia som har et product feed.
Så jeg ved ikke helt hvordan vi kan løse denne dilemma
Vi har sat siden til salg pga. et andet større projekt, men hvis du er interesseret smid endeliglig et PM. Der medfølger 200 siders tekst om rejsedestinationer - altså rejseguide