Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nr. 1 med Twilight?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

@Sasa: Ok, måtte også bare lige spørge ind til det. Men fint, hvis der stadig er et par år "at køre på". Men tænker dog, at der ville være en endnu mere langtidsholdbar "værdi" i websitet for dig, hvis du lavede en engelsk version af websitet?

Serien er endnu mere populær i USA, ikke mindst set i forhold til indbyggerantal - og der er en større tradition for "klassiker-status" her. Dvs., at en klassisk tv-serie ikke bare glemmes efter en kortere årrække. Jeps, jeg ved godt, at konkurrencen er så meget hårdere rent SEO-mæssigt på Google.com, men måske det er indsatsen værd? I sidste ende handler det trods alt om kvalitetsindhold.

Hvad angår din rejseside er jeg ikke med mht., hvor "svært det er at ramme de rigtige priser"? Har du installeret et såkaldt product feed?

Dbh

Thomas

Det er utrolig svært, at ramme flybillet priser. Næsten ALLE dage varierer i forhold til prisen og derfor, når vi oplyser en pris finder de alligevel en anden. Tag vores london destination som et eksempel. Klikker du på en af vores priser, så vil du selv med garanti finde en helt anden når du søger.

Dette har gjort, at vi allerede giver lidt op desværre. Vi kan ikke rigtig se hvordan vi skal løse problemet. 

Det forstår jeg ikke. Har I et product feed? Som jeg har forstået det, opdaterer et product feed netop priserne dagligt, så de er i overensstemmelse med den dags priser, og så kunden kan finde den mest attraktive pris?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 20:41

TT Tekstforfatter:
Det forstår jeg ikke. Har I et product feed? Som jeg har forstået det, opdaterer et product feed netop priserne dagligt, så de er i overensstemmelse med den dags priser, og så kunden kan finde den mest attraktive pris?

Nej vi opererer ikke med et product feed. Vi fandt gennemsnitsprisen og så oplyste den. Hmm det må jeg hellere kigge lidt nærmere på. Hvis du har set på undersiden London, så kan vi jo kun oplyse 1 pris til en bestemt dato og det er sjældent, at den besøgende kan PRÆCIS den dato. Den dato han vælger når han er blevet linket videre er altid en tand højere i prisen.

Lige pt. kan jeg se, at det kun er Expedia som har et product feed.

Så jeg ved ikke helt hvordan vi kan løse denne dilemma Tongue Tied

Vi har sat siden til salg pga. et andet større projekt, men hvis du er interesseret smid endeliglig et PM. Der medfølger 200 siders tekst om rejsedestinationer - altså rejseguide Yes

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:52

Sasa Kovacevic:

TT Tekstforfatter:

Nej vi opererer ikke med et product feed. Vi fandt gennemsnitsprisen og så oplyste den. Hmm det må jeg hellere kigge lidt nærmere på. Hvis du har set på undersiden London, så kan vi jo kun oplyse 1 pris til en bestemt dato og det er sjældent, at den besøgende kan PRÆCIS den dato. Den dato han vælger når han er blevet linket videre er altid en tand højere i prisen.

Lige pt. kan jeg se, at det kun er Expedia som har et product feed.

Så jeg ved ikke helt hvordan vi kan løse denne dilemma Tongue Tied

Vi har sat siden til salg pga. et andet større projekt, men hvis du er interesseret smid endeliglig et PM. Der medfølger 200 siders tekst om rejsedestinationer - altså rejseguide Yes

Hej Sasa, jeg er desværre ikke personligt interesseret, da jeg har et helt andet rejsesite i tankerne, men jeg vender gerne tilbage mht. information om et såkaldt product feed. Efter min mening er det sådan et, der gør hele forskellen.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 20:56

TT Tekstforfatter:
Hej Sasa, jeg er desværre ikke personligt interesseret, da jeg har et helt andet rejsesite i tankerne, men jeg vender gerne tilbage mht. information om et såkaldt product feed. Efter min mening er det sådan et, der gør hele forskellen.

Du må MEGET gerne vende tilbage, hvis du finder ud af med informationer i forhold til product feed. Tusinde tak for det Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:41

@Sasa. Fint, tjekker det lige med den Amino, jeg har skrevet sammen med omkring dette emne på et tidligere tidspunkt. Garanterer ikke noget, men håber, at jeg husker korrekt, da jeg synes, det ville være rigtig ærgeligt, hvis al jeres arbejde (ikke mindst alle jeres tekster) skulle vise sig at være "spildt" arbejde!

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 21:42

TT Tekstforfatter:

@Sasa. Fint, tjekker det lige med den Amino, jeg har skrevet sammen med omkring dette emne på et tidligere tidspunkt. Garanterer ikke noget, men håber, at jeg husker korrekt, da jeg synes, det ville være rigtig ærgeligt, hvis al jeres arbejde (ikke mindst alle jeres tekster) skulle vise sig at være "spildt" arbejde!

Præcis! Tusinde tak. Jeg hører fra dig.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)