Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

The Greatest Movie Ever Sold

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu troede I nok lige, at jeg ville komme med en 'hvilken film er bedst' trådBig Smile

Morgan Spurlock, ham fra Superzise Me, er snart klar med en ny dokumentarfilm. Denne gang handler den om reklamer. Skjulte reklamer, især. Product placement. Det er et emne, der har været debateret herinde et par gange - og jeg synes ærligt talt, at filmen ser møghamrende interessant ud. Jeg kunne sagtens finde på at tage ud at se den.

Traileren er herunder. Hvad synes I umiddelbart? Ser det ud til at være en interessant film, eller noget nyt & åndssvagt som Supersize me?

EDIT: Jeg fatter ikke at indsætte en trailer. Her er link

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Man behøver såmænd ikke se hele filmen, hvis det er for det faglige. Traileren siger det hele.

Resten af filmen er meget amerikansk og kan ikke oversættes til danske eller europæiske forhold medmindre man selv er producer, - så hvis man vil underholdes The American style så se endelig filmen med den begrundelse.

Til gengæld så synes jeg godt at der er mange her på Amino der kunne lære noget. Jeg kigger jo lidt på de webshops der linkes til i signaturerne, - og de er slet ikke agressive nok. Der er lidt for meget "falden til patten" og benovelse over at der er nogen der "gider levere" varer til shoppen.

Der kunne bruges meget mere krudt, og hvis man virkelig går til den så kan man booste sit salg helt enormt med nogle få virkemidler som videoer med product placement.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)