Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop, Affiliate eller noget helt tredje?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle Aminoer!:-)

Jeg er 14 år gammel og går pt. i folkeskolen. Det betyder at jeg har rigtig meget fritid, som jeg ikke bruger på noget fornuftigt. Dette vil jeg utroligt gerne have lavet om på nu, så jeg kan komme til at lave noget spændende. Jeg gider ikke at tjene penge på fritidsjob, som kassemand i den lokale Netto. Det interesserer mig virkelig overhovedet ikke.

DERFOR tænkte jeg, at jeg kunne finde på noget andet og mere spændende at tjene mine penge på. Nu har jeg fulgt rigtig godt med i debatten herinde på Amino, og læst mange af de gode blogs der er lavet på siden.

Nu til sagen: Jeg vil utrolig gerne starte 'mit eget'. Jeg er hårdt arbejdende og målrettet, så dette burde ikke være noget problem. Jeg ved bare ingenting om det praktiske, i forhold til start af webshop, affiliate site, eller noget andet, derfor kunne jeg meget godt tænke mig at vide, hvad jeg som 14 årig, kan begynde med? Hvad der ville være nemmest rent praktisk.

Kom gerne med mange forskellige forslag o)

På forhånd tak

Frederik Knudsen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 18:51

Hej Frederik!

Ang affiliate sider kan jeg hjælpe dig og vil gerne hjælpe dig igang hvis det er.
Du kan tilføje mig til msn Morten@pezzo.dk så kan vi tage snakken der :-)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 19:06

Morten Johansen:
Hej Frederik!

Ang affiliate sider kan jeg hjælpe dig og vil gerne hjælpe dig igang hvis det er.

Hej Morten.

Den tilføjer jeg lige snarest, mange tak! :)

Hilsen Frederik.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 19:06

Morten Johansen:
Hej Frederik!

Hej Morten.

Den tilføjer jeg lige snarest, mange tak! :)

Hilsen Frederik.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 17:41

Nu har jeg lige et spørgsmål til dem med affiliate sider:

Er det muligt at starte i den branche, uden en hjemmeside? Eller er det nødvendigt for at kreere den succes som gør at det er værd at arbejde med?

DBH

Frederik

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 17:47

FrederikKnudsen:

Nu har jeg lige et spørgsmål til dem med affiliate sider:

Er det muligt at starte i den branche, uden en hjemmeside? Eller er det nødvendigt for at kreere den succes som gør at det er værd at arbejde med?

DBH

Frederik

Hej Frederik

Ja det er muligt. Men man skal være rigtig god til PPC marketing.

Det hele handler så om at få den lavste annonce klik pris og højeste indtjening per klik.

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 17:50

Hej Frederik.

Det kommer lidt an på hvad du selv har lyst til og penge til. Hvis du har kapital til at starte en webshop, altså købe en køreklar webshop+markedsføring+varelager mm., og det er det du har lyst til, så er det det som du skal gøre!

Hvis det er affiliate du har i tankerne så kan du købe dig et webhotel til små 300-500 kr og installere Wordpress på det og gå igang. Det er en del billigere end at starte en webshop.

For at svare på dit spørgsmål om man BEHØVER en hjemmeside for affiliate, så nej. Man kan sagtens køre reklamer på fx. Facebook, vel og mærke at det affiliate program du er tilmeldt accepterer at man bruger Facebook Ads.

Håber det gjorde det lidt mere overskueligt for dig :-)

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 17:54

Det skal også lige nævnes at du kan starte en webshop hvor du bruger dropshipping. Det vil sige at du finder en eller flere levenrandører der tilbyder det produkt du vil have i webshoppen og så får du en hvis procentdel af salget. De sørger så for at sende varerne til kunderne så du skal egentligt bare stå for salget.

Jeg er ikke så meget inde i det, så hvis det lyder som noget for dig syntes jeg du skal kigge lidt rundt på forummet da det har været oppe og vende en del gange herinde på Amino :-)

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 17:59

Hej Frederik,

Jeg synes det er flot du er så modig og KLAR til at komme i gang.

Men det nytter desværre ikke noget du har læst hele Amino igennem for "Affiliate", folk starter på en måde efter "behov", og det er svært at definér hvad DU lige skal starte med. Og jeg synes derfor det er bedst du sætter dig ned, og ser hvad du evt har kompetence indenfor, og så går igang inden for det fag evt.

Men Google dig Affiliate, og læs dig frem til en masse løjer, der står ALT, jeg har selv været inde og kigge lidt. Og jeg synes der var mere end nok at tage af.

Så go for it! det skal nok blive til noget spændende med den indstilling du har :-)..

Held og lykke,

Højt skum og god vind her fra :-)

God påske

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 18:04

Tusinde tak for svarene alle sammen. Fedt i tager jer tid til det.

Er der nogle derude der kender nogle hjemmesider, hvor man kan få overblik over hvilke producenter der tilbyder dropshipping? Det lyder umiddelbart som en simpel løsning når man tænker webshop. 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)