Hejsa alle Aminoer!:-) Jeg er 14 år gammel og går pt. i folkeskolen. Det betyder at jeg har rigtig meget fritid, som jeg ikke bruger på noget fornuftigt. Dette vil jeg utroligt gerne have lavet om på nu, så jeg kan komme til at lave noget spændende. Jeg gider ikke at tjene penge på fritidsjob, som kassemand i den lokale Netto. Det interesserer mig virkelig overhovedet ikke. DERFOR tænkte jeg, at jeg kunne finde på noget andet og mere spændende at tjene mine penge på. Nu har jeg fulgt rigtig godt med i debatten herinde på Amino, og læst mange af de gode blogs der er lavet på siden. Nu til sagen: Jeg vil utrolig gerne starte 'mit eget'. Jeg er hårdt arbejdende og målrettet, så dette burde ikke være noget problem. Jeg ved bare ingenting om det praktiske, i forhold til start af webshop, affiliate site, eller noget andet, derfor kunne jeg meget godt tænke mig at vide, hvad jeg som 14 årig, kan begynde med? Hvad der ville være nemmest rent praktisk. Kom gerne med mange forskellige forslag o) På forhånd tak Frederik Knudsen.
|
Hej Frederik!
Ang affiliate sider kan jeg hjælpe dig og vil gerne hjælpe dig igang hvis det er.
Du kan tilføje mig til msn Morten@pezzo.dk så kan vi tage snakken der :-)