Jeg må kraftigt anbefale at man holder sig væk fra GAP''er og i stedet for benytter sig af uafhængige rådgivere, hvis man vil betale for rådgivning. Det eneste du kan være sikker på at få med en GAP''er, er en person der ved hvordan GOOGLE helst vil have du bruger AdWords - IKKE nødvendigvis hvordan AdWords bruges på den måde der er bedst for dig. Der er en meget stor forskel :) |
Dato: 17-03-2007 02:59:35
Forfatter: Mikkel deMib
> Ja det kunne være du skulle benytte dig af en Google Adwords Professional
Jeg må kraftigt anbefale at man holder sig væk fra GAP'er og i stedet for benytter sig af uafhængige rådgivere, hvis man vil betale for rådgivning. Det eneste du kan være sikker på at få med en GAP'er, er en person der ved hvordan GOOGLE helst vil have du bruger AdWords - IKKE nødvendigvis hvordan AdWords bruges på den måde der er bedst for dig. Der er en meget stor forskel :)
Forfatter: Mikkel deMib
> Ja det kunne være du skulle benytte dig af en Google Adwords Professional
Jeg må kraftigt anbefale at man holder sig væk fra GAP'er og i stedet for benytter sig af uafhængige rådgivere, hvis man vil betale for rådgivning. Det eneste du kan være sikker på at få med en GAP'er, er en person der ved hvordan GOOGLE helst vil have du bruger AdWords - IKKE nødvendigvis hvordan AdWords bruges på den måde der er bedst for dig. Der er en meget stor forskel :)
Jeg er ikke helt enig i din udtalelse her Mikkel :)
Jeg synes det er useriøst at antyde, at man ikke yder korrekt rådgivning for kundens bedste ve og vel, fordi man er GAP'er.
Ligeså lidt som der ikke er nogle, der på trods af deres GAP status, samarbejder med Google (som mange Telemarketing cowboydere ellers antyder), lige så lidt er GAP'er "i lommen" på Google.
Jeg kan ikke tale på andres vegne, men jeg tvivler på, at der er særlig mange GAP'er, Individuals eller Qualified Companies, der arbejder ud fra Googles ønske om at maksimere Googles bundlinie.
En GAPs bekendelser:
Jeg er GAP (Individual, godt på vej til at blive Qualified Company), men arbejder stadig 100 % på kundens side! Jeg rådgiver, vejleder og udarbejder løsninger efter kundens ønske, og vejleder om alle muligheder - dem der er inden for Googles retningslinier, såvel som dem der IKKE er - samt oplyser åbent om de forholdsregler og risici der måtte være.
Selvom jeg er GAP, arbejder jeg hård på at skabe gode resultater for mine kunder, så de sparer flest mulige penge, og får mest muligt målrettet trafik. Det er både i kundens interesse og endnu mere i min egen! Jeg ved hvordan man presser systemet til det yderste - og kender også smuthullerne.
Jeg er HELT enig i at en GAP status i sig selv ikke er ensbetydende med man er ekspert på området!! Og jeg er helt enig i, at GAP ikke kvalificerer en person til, at kunne tilbyde samme høje standard af rådgivning som du eller jeg kan tilbyd! Jeg ser selv flere kampagneopsætninger fra GAP firmaer, jeg kun kan ryste på hovedet af.
Er du i tvivl om en GAP's kvalifikationer, foreslår jeg, du ser på deres referencer, og selv sætter dig lidt i området, og ringer og får en snak... eller snakker med Mikkel eller mig.
Men at generalisere GAP'er som du gør her - arbejdende ud fra Googles interesser - synes jeg svarer lidt til at sige, at man, fordi man er døbt og konfirmeret, nødvendigvis lever et hengivet kristent-religiøst liv ud fra Faderhusetet værdier:)
En af de mere irriterende ting jeg dog kan nævne ved at være GAP er, at mange revisorer og advokater tror at vi ER Google og ringer for at få hjælp:)