Er du selvstændig grafiker med styr på dit håndværk?
eller
Er du selvstændig frontend udvikler med stor hang til CSS, Javascript, jQuery og gerne hjemmevant i C#/aspx og VS?
Så har vi opgaverne, kontorpladser på Trøjborg og en fantastisk kaffeordning :-)
Kaffe er kun en del af det vi arbejder med, men kontakt mig på nedenstående mailadresse og lad os ta' en snak omkring mulighederne for et længerevarende samarbejde.
Leder du efter personer som skal være fysisk til stede på kontoret eller om det er en mulighed at arbejde hjemme, hvis nu man befinder sig på en anden ø?
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Personerne skal være bosidende i aarhus eller omegn som minimum - og jeg vil helst have dem her ind på kontoret - det skyldes de mangeartede opgaver, lige fra Iphone Apps til windows baserede brugerflader, henover de mere traditionelle tryksager samt deltagelse i kundemøder osv.
For mig kræver det et tæt samarbejde og gode personlige relationer - der skal være kemi - det skal simpelhen være sjovt at arbejde - så kan begge parter rykke sig meget hurtigt.
Der må kunne findes en del talenter på Amino - også i Århus området?
Det er lidt mageret med henvendelser - har fået fire i alt - desværre er der ikke nogen af de henvendelser der er et super godt match for alle havde overset den geografiske begrænsning :-)