Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pres politikerne – nu!

Side 2 ud af 23 (223 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke der findes 10.000 aminoer - for slet ikke at snakke om 50.000 Smile

Men det må Martin jo vide bedre.

Jeg tror du har større chance hvis du lavede en side på Facebook istedet ?

Der kunne jo godt være mange ikke iværksættere som ville støtte sådan et initiativ - ligesom der sikkert er mange iværksættere der ikke vil.

Du kommer ihvertfald bredere rundt, og det ene udelukker selvfølgelig ikke det andet. Der kunne jo linkes begge veje.

Uanset , når man tænker over hvor forskellige vi er, så tror jeg 3 punkter ville være rigeligt at finde sammen om.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Flemming

Det vil jeg faktisk gerne, men jeg vil gerne vente lidt.
Jeg tror ikke vi får valget før til efteråret og jeg er bange for at vi hælder gassen af ballonen hvis vi starter nu.

Peter Skouhus kom med en super ide som vil gøre sig godt her.

Vi kan bruge Amino Nyt i en modificeret udgave, hvor folk kan komme med deres forslag til politikerne og så kan folk stemme om det er godt.
De 10 bedste, kan vi så bede hvert parti svare på og efterfølgende holde dem op på.

Er det ideen?

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:51

Martin Thorborg:

Hej Flemming

Det vil jeg faktisk gerne, men jeg vil gerne vente lidt.
Jeg tror ikke vi får valget før til efteråret og jeg er bange for at vi hælder gassen af ballonen hvis vi starter nu.

Peter Skouhus kom med en super ide som vil gøre sig godt her.

Vi kan bruge Amino Nyt i en modificeret udgave, hvor folk kan komme med deres forslag til politikerne og så kan folk stemme om det er godt.
De 10 bedste, kan vi så bede hvert parti svare på og efterfølgende holde dem op på.

Er det ideen?

De bedste hilsner

Martin

Det lyder udmærket Martin. Går ud fra at du skriver oplægget til det første politiske Amino Nyt.

Flemming Hasselriis

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:52

Jesper Laugesen:
Jeg tror du har større chance hvis du lavede en side på Facebook istedet ?

Jeg er ikke verdensmester i Facebook, men vil meget gerne overveje dit forslag.

Flemming Hasselriis

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 15:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rigtigt spændende projekt! Håber at der bliver gjort noget ved snakken, da det helt sikkert er noget der vil kunne sparke røv hvis det gøres rigtigt. Som de andre også er inde på, er der stadig en god del af Amino der stemmer på andre partier end dem fra blå blok. Anyways burde der være en række ting som vi kunne samles om.

Når vi når så langt har jeg en del idéer til ting, som man burde kigge på. Jeg har allerede skrevet en enkelt mail til E&Ø-ministeren, som jeg fik svar på her for nogle dage siden, og det virker som om at man er klar til at gå i dialog, samt det for alvor er ved at gå op for dem hvor vigtige iværksætterne er, og ikke mindst bliver i fremtiden.

@Martin: Rigtig god idé - vi skal bare sørge for at der også sker noget mere, end bare at finde de 10 bedste forslag. Der skal følges op på det.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Laugesen:

Jeg tror ikke der findes 10.000 aminoer - for slet ikke at snakke om 50.000 Smile

Men det må Martin jo vide bedre.

Det er vidst en definitionssag.
Vi har i snit 18.000 daglige besøgende, er det 87. meste besøgte website, med 125.000 unikke besøgende ifølge FDIM:
http://www.fdim.dk/statistik

Vi har dertil 26.000 på vores nyhedsbrev og lidt over 1.000 Plus medlemmer.

Så hvor mange vi har er et godt spørgsmål, men mere end 10.000 :-)

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 16:26
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:58

Martin@Vi har dertil 26.000 på vores nyhedsbrev og lidt over 1.000 Plus medlemmer.

Så hvor mange vi har er et godt spørgsmål, men mere end 10.000 :-)

Imponerende tal - Yes

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 17:09

Godt initiativ!

Mine forslag er;

• Mulighed for løninholdelse for private virksomhed hos dårlige betalere ligesom det offentlige har mulighed for det.
  • Lavere skat på arbejde, så lønudgifter bliver laverer for virksomheder. Sænking af selskabsskatter hjælper kun de, der har overskud. Vi andre "små" erhvervsdrivende har ikke overskud i disse tider og kan ikke konkurrere med vore tyske, svenske og østeuropæiske kollegaer.
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:45

Emil Blücher:
Når vi når så langt har jeg en del idéer til ting, som man burde kigge på.

Du skal ikke holde dig tilbage Emil, men fortælle om de ønsker du har til en forbedret erhvervspolitik. Så har andre aminoer også lejlighed til at vurdere dine forslag og kommentere dem.

Vi er gået igang.

Erhverspolitiske hilsener

Flemming Hasselriis

Side 2 ud af 23 (223 indlæg)