Der er ikke noget som er normalt. Det er forskelligt for branche til branche m.v.
Men en klik rate på 2-5% bør du have på dine annoncer. Hvis der ikke er det på mine annoncer, plejer jeg at målrette dem endnu mere.
For nogle af mine kunder har jeg lavet annoncerne meget konkret rettet mod nogle bestemte nøgleord, og her har annoncerne en klik rate på mellem 50 og 100% hver dag.
Der er ikke noget som er normalt. Det er forskelligt for branche til branche m.v.
Men en klik rate på 2-5% bør du have på dine annoncer. Hvis der ikke er det på mine annoncer, plejer jeg at målrette dem endnu mere.
For nogle af mine kunder har jeg lavet annoncerne meget konkret rettet mod nogle bestemte nøgleord, og her har annoncerne en klik rate på mellem 50 og 100% hver dag.
Okay jeg kan se jeg skal læse, og lære lidt mere om AdWords :) Ellers må jeg også prøve mig frem.
Hvis jeg startede på Adwords i dag, med den viden jeg har, selv om det er lidt af et paradoks. Så ville jeg købe Rosenstands Adwords bog. Selv om jeg syntes den er dyr, er det ikke mange penge, fordi du hurtigt tjener din penge ind igen på det du sparer på Adwords.
Der er også en anden Dansk gut som har skrevet en gratis Adwords bog, på lidt over 100 sider. Den er også rigtig god. Jeg kan ikke lige huske hvad den hedder.
Og ja - øv dig og få din egen erfaring med Adwords.
Nu ved jeg ikke hvordan dine annoncer ser ud på google. Men du kan jo prøve og kigge den/dem igennem og se om du måske kan forbedre dine annoncer endnu mere så det kan fange folk hvad der står. Altså de hårde fakta kan måske hjælpe fx.
Lån 25.000 kr. Uden forpligtelser, 4% rente.Blabla Blablabla
Såfremt det er tal fra google søgning, så er det meget, meget lavt efter min mening.
Som nævnt ovenfor skal en Adwords kampagne ligger over 2% - ellers skal den målrettes mere.
Det med 50-100% er lidt urealistisk medmindre det er på brands eller at der er meget lidt statistik. Jeg gad ihvertfald godt se en kampagne med de tal uden det var brands og med over 1000 søgninger :)
Håber du kan bruge det, men jeg støtter 100% op om ideen at købe/læse en bog, syntes også SEO-Lex er ret fin :) men rimeligt dyr også, hvis man kun skal bruge det på starts niveau med små budgettet :)