Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaler vi for meget for fragt fra London !!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Gentlemen´s Bazaar Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoér

Jeg vil høre om Vi betaler for meget for fragt fra London. Normalt får vi pakker på ca. 35 kg fra vores leverandører i London, pakkerne indeholder cremer, aftershave, cologne og ligende produkter. Prisen vi betaler for 35 kg. ligger normalt mellem 650 og 750 dkr. afhængig af leverandør. Det er vores leverandør der står for at arrangere fragten.

Jeg vil meget gerne høre om I har erfaringer med fragtfirmaer eller selv har et fragtfirma der kan gøre dette billigere, eventuelt ved at man selv står for kontakten til fragtfirmaet og arrangere afhentningen i London.

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 98
Fra  Porcani Hundeartikler & Foder Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lytter lige med. Synes også at fragt fra England er dyrt, men det lyder som en ok pris.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gir 1000,- + moms for en palle ( 250-300 kilo) - ved ikke hvad småpakkerne koster desværre.

DSV.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 144
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig lyder det umiddelbart smådyrt. Vi giver selv 1000kr pr. palle fra Brescia, Italien. (800 kr. pr. palle så snart det er 4 paller eller derover.)

Men... Kunne umiddelbart forestille mig at grunden til at det er smådyrt er at det er "følsom fragt".

 

Men kontakt da forskellige fragtfirmaer i Danmark og hør dem ad. Det er ret ligetil. ;-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jim

Min er faring er at fragt fra UK generelt er meget dyrt, men igen afhænger det meget af hvad fragtaftale din leverandør har.  Jeg har en leverandør der kan sende op til 31 kg  til DK med DPD for  for 23 GBP .  Snakker vi hele paller er min erfaring at der ikke er nogen som kan matche DSV's priser.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes:
Vi giver selv 1000kr pr. palle fra Brescia, Italien

Hvis prisen er for en palle er det absolut fin, må man spørge hvem det er i bruger på Italien?

 

 

Mvh

Ravn

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jim Bjerre Andersen:

Kære Aminoér

Jeg vil høre om Vi betaler for meget for fragt fra London. Normalt får vi pakker på ca. 35 kg fra vores leverandører i London, pakkerne indeholder cremer, aftershave, cologne og ligende produkter. Prisen vi betaler for 35 kg. ligger normalt mellem 650 og 750 dkr. afhængig af leverandør. Det er vores leverandør der står for at arrangere fragten.

Jeg vil meget gerne høre om I har erfaringer med fragtfirmaer eller selv har et fragtfirma der kan gøre dette billigere, eventuelt ved at man selv står for kontakten til fragtfirmaet og arrangere afhentningen i London.

 

 

Jeg giver  ca 550 for 20kg fra England til Danmark. Følger lige med her også :)

 

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 144
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi b

Ravn:
Hvis prisen er for en palle er det absolut fin, må man spørge hvem det er i bruger på Italien?

 

Vi bruger Alpi. God service og fornuftige priser.

 

Var vist lidt for hurtig i vendingen. Mener faktisk det er 1200 pr. palle. Så snart du skal have fragtet 4 paller eller derover er man nede i 800 kr pr. palle!

 

Leveringen tager ca. 3 døgn fra du har varen klar hos din leverandør, til den står foran din hoveddør i Danmark! Nemt og bekvemt! ;-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes:

Vi bruger Alpi. God service og fornuftige priser.

 Var vist lidt for hurtig i vendingen. Mener faktisk det er 1200 pr. palle. Så snart du skal have fragtet 4 paller eller derover er man nede i 800 kr pr. palle!

 Leveringen tager ca. 3 døgn fra du har varen klar hos din leverandør, til den står foran din hoveddør i Danmark! Nemt og bekvemt! ;-)

Hej igen

Tak for info.

Sjovt for tidligere i dag fik jeg en pris på gods fra Italien Brescia( post nr 25010) til sønderJylland post nr 6100

ALPI  en palle 1650 kr  to paller 2850 kr.

Bendix Transport  en palle 1300 Kr.  to paller 2000 kr tre paller 2500 kr.

 

Mvh

Ravn

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 144
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder umiddelbart meget mærkeligt!

 

De 1200 er selvfølgelig excl. moms! ;-) Men det er stadig ikke de 1650 du nævner!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)