Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaler vi for meget for fragt fra London !!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jim

Ja for meget, tag en runde ved de lidt større spillere på markedet og lad dem vide du er ude at søge nye muligheder da i synes det er for dyrt.

Du skal nok have på 400,- til 450, sådan baseret på ren vægt. Hvis du køber EXW

Jeg har selv mest eksport og betaler lige omkring 600,- for pll med en kubik og 400kg men import skal være billigere...

De pakke størelser er altid lidt meget svingende i priser kan jeg se på folks indlæg, Prøv:

DHL Freight, DPD, Blue Water, DSV og evt. Dachser, Otto Hansen burde være gode bud i den størrelse.

Hvis du har en del pakker skal du selvfølgelig gøre noget ved det.

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15093
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:22

Når det er cologne, parfumer mm, så SKAL varerne sendes som farligt gods... Det påvirker altså prisen i en negativ retning...

Så man kan ik sammenligne trådstarters forsendelser med normale pakker...

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 02:33

Fashion-Seller:
Så man kan ik sammenligne trådstarters forsendelser med normale pakker...

Nej det har du helt ret i, mit er også farligt gods til automotive industri, men ikke samme klasse selvfølgelig.

Det er en lidt utaknemmelig størrelse og så vareart oveni, skrev også at hvis han havde mange skulle han gøre noget ved det, der lå i det hvis det ikke er så tit, så skal man ikke vælte hele biksen for noget der virker.

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15093
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:37

ExportInnovation:

Nej det har du helt ret i, mit er også farligt gods til automotive industri, men ikke samme klasse selvfølgelig.

Det er en lidt utaknemmelig størrelse og så vareart oveni, skrev også at hvis han havde mange skulle han gøre noget ved det, der lå i det hvis det ikke er så tit, så skal man ikke vælte hele biksen for noget der virker.

Nu var det ik ment direkte til dig, men mere generelt... For det lyder på flere af besvarelserne som om, at de glemmer at tage det forbehold ind i ligningen ;D

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 02:40

Roger Roger, I know, jeg glemte også at skrive mit også var farligt gods.

No love lost! Stick out tongue

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Gentlemen´s Bazaar Skrevet kl. 17:13

Kære Aminoér

Mange tak for jeres input, ingen tvivl om at jeg vil kontakte nogle af de fragtfirmaer I har nævnt og få en second opinion på prisen. Tak.

mvh / Jim

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)