Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elektronik produktudvikling - ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Taulov - Fredericia
Tilmeldt 18. Apr 10
Indlæg ialt: 111
Fra  WedeCon Design - Elektronik Prototype Produkt Udvikling Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Elektronik produktudvikling

Har lige fået lavet en ny opdateret  hjemme-side

Fra Ide til færdig produkt .
Hardware,  Analog, Digital, Embedded, Hf , RF, Power, EMC & ESD, og PCB print layout

http://www.hyggeip.dk

Elektronik Produkt Udvikling, Bluetooth, WiFi, GSM, NB-ioT

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 11:05

Hej

Nu beder du godt nok ikke om feedback på den nye side, men det får du så alligevel fordi jeg er så flink :-)

Jeg ønsker virkeligt ikke at træde på dine følelser, da du sikkert har lavet hjemmesiden selv og sikkert er stolt af den. Men den er altså ikke ligefrem på højde med hvad de fleste mennesker forventer af en hjemmeside i dag. For at sige det rent ud, så er den temmelig grim. Det tekstmæssige trænger også til en opstramning, da det hist og her er en smule ubehjælpsomt formuleret. Smid mig en PM hvis du vil have eksempler.

Jeg forstår heller ikke hvorfor du har tre hjemmesider (den nye, c22.dk og wb-net.dk), hver med deres eget design? Det giver et lidt rodet indtryk. Hvorfor bruger du i den mindste ikke det samme design på dem alle tre? Designet på de to andre sider vinder ingen design priser, men de er dog bedre end den nye.

Håber ikke at du føler dig totalt tilsvinet - det var som nævnt ikke meningen. Men du bør bruge lidt mere krudt på at optimere din(e) hjemmeside(r) hvis du gerne vil tiltrække nye kunder. Jeg er selv i branchen (dog med software-fokus) og det er en parameter der spiller ind når dit tilbud f.eks. sammenlignes med mere etablerede firmaer som Circle Consult og Axcon.

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Fra Taulov - Fredericia
Tilmeldt 18. Apr 10
Indlæg ialt: 111
Fra  WedeCon Design - Elektronik Prototype Produkt Udvikling Skrevet kl. 11:07

Elektronik Produkt Udvikling, Bluetooth, WiFi, GSM, NB-ioT

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)