Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Realkreditlån

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel

Så sidder man kl. jeg ved ikke og hvad og skriver...

Mikkel, har du læst nogle af vores artikler? Der jo netop en kort opstilling, nogle generelle eksempler, forklaringer etc. Jeg er helt på linje med dig, at man sagtens kan opstille nogle generelle betragtninger til at give en idé og det mener jeg også vi har gjort.

Men vil du kalde det rådgivning? I min optik er det bare information?

Syntes du jeg kritiserer Amino? Tværtimod - det er netop af respekt for Amino at jeg syntes det er ærgeligt hvis det ikke anvendes konstruktivt, i en positiv dialog. Også selv om man har forskellige udgangspunkter og opfattelser.

Jeg vil gerne debaterer og indrømmer gerne at dialogen var kørt skævt. Så lad os nu se om vi ikke kan få den på rette køl.

Mvh.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:39
Poul, jeg tror altså stadig ikke du helt har forstået det. Du kan ikke bare komme rendende med en service, uden at ville forklare nærmere, og forvente at folk så trævler dit website igennem for artikler for at få svar på det du bringer op til diskusion. Diskusionen foregår her, og hvis du ikke føler dig i stand til at diskutere emnet her, skulle du ikke have bragt det op i en diskusionsgruppe.

Din opfattelse af en diskusion der er kørt af sporet er helt gal. Det eneste der er kørt af sporet er din modstand mod at gå ind i en diskusion af det du bringer op her.

Jeg har gennem årene skrevet et par tisind artikler og noget der ligner 10.000 debatindlæg om søgemaskiner. Hvis jeg hver gang der var en diskusion om det emne blot henviste til at folk kunne bladre alt det igennem, så kom jeg ikke langt.
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 09:04
Er svaret ikke ret indlysende? Poul ønsker ikke at gå i dybden med emnet, da det tildels udhuler hans forretningsgrundlag. Om der er hold i teorierne set i forhold til risikobetoning/evt. spekulering og om den slags forretning kræver individuel behandling af hver enkelt kunde er for så vidt ligegyldigt i det henseende. Af samme grund delagtiggør Mikkel os heller ikke i de sjoveste SEO-tricks. I øvrigt vil jeg tro, at Mikkel fangede hele humlen; Amino egner sig ikke til reklame, hvor forfatteren ikke vil uddybe/gå under loppet i offentligt regi i al evighed (læs: så længe Amino bliver indekseret af søgemaskinerne). Lad det være en lærestreg.

Kan der koges mere suppe på det ben?

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 09:08
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:26
> Af samme grund delagtiggør Mikkel os heller ikke i de sjoveste SEO-tricks.

Jo, det gør jeg faktisk. Det eneste jeg holder mig fra er detaljerede forklaringer i offentlighed om hvordan man udfører ting der er for stor risiko forbundet med, som kan skade andre alvorligt eller som er direkte kriminelt.

I starten af juni er jeg som eksempel inviteret til at tale på en stor konference i Seattle hvor titlen på en session jeg deltager i er "Give it up!" - her er pointen netop at hver taler fremviser et mere ukendt og brugbart "trick".

På samme måde kan du finde masser af andre detaljerede forklaringer både her på Amino, i min blog og de andre steder jeg skriver.

Men det er så også fordi jeg har erfaret at det er den bedste strategi. Ja, der er da sikker en masse som så bare tager mine gode råd, helt gratis, og bruger dem selv. Det tjener jeg i første omgang ikke noget på. Men tro mig, der er også en meget stor gruppe tilbage, som læser det jeg skriver og konkluderer "wow, der er godt nok mange detaljer i det - jeg må hellere få en til at hjælpe mig som ved noget om det ..." Og hvem tror du så de ringer til? Mig, der lagde alt på bordet, eller en anden der forsøgte at holde kortene tæt til kroppen? Jeg ved det godt :)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 10:43
Dato: 18-05-2007 10:25:55
Forfatter: Mikkel deMib
> Af samme grund delagtiggør Mikkel os heller ikke i de sjoveste SEO-tricks.

Jo, det gør jeg faktisk. Det eneste jeg holder mig fra er detaljerede forklaringer i offentlighed om hvordan man udfører ting der er for stor risiko forbundet med, som kan skade andre alvorligt eller som er direkte kriminelt.

I starten af juni er jeg som eksempel inviteret til at tale på en stor konference i Seattle hvor titlen på en session jeg deltager i er ''Give it up!'' - her er pointen netop at hver taler fremviser et mere ukendt og brugbart ''trick''.

På samme måde kan du finde masser af andre detaljerede forklaringer både her på Amino, i min blog og de andre steder jeg skriver.

Men det er så også fordi jeg har erfaret at det er den bedste strategi. Ja, der er da sikker en masse som så bare tager mine gode råd, helt gratis, og bruger dem selv. Det tjener jeg i første omgang ikke noget på. Men tro mig, der er også en meget stor gruppe tilbage, som læser det jeg skriver og konkluderer ''wow, der er godt nok mange detaljer i det - jeg må hellere få en til at hjælpe mig som ved noget om det ...'' Og hvem tror du så de ringer til? Mig, der lagde alt på bordet, eller en anden der forsøgte at holde kortene tæt til kroppen? Jeg ved det godt :)

En af de bedste spinoffs ved din åbenhed er vist også at du har branded dit navn til at være ensbetydende med hardcore SEO

Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:26
Jeg har lige siddet og læst denne tråd, som efterhånden er blevet mere og mere komisk! Poul skulle have stoppet med at krybe uden om fra starten, og lagt kortene på bordet, i stedet for at ro kanoen længere og længere ud i sivene. Det som du har opnået hos mig, og sikkert også flere Amino''er, er kun badwill til Realrådhuset. Ærgeligt da dette selvfølgelig ikke var din intention.
Side 5 ud af 5 (47 indlæg)