Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der et socialt ansvarligt Danmark????

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Hej Mikael

Først undskyld navneforvekslingen.

JEg ser gerne en dokumantation, fra lejerbo, nu vi er ved det.

Jeg har kendskab til at de har sat deres administrations udgifter op med op til 8 % om året.

Ligeså så har lejerbo fået ekstrem meget af den såkaldte fond, som fx jeg har betalt til, og som vi så ikke kan få noget ud af, vi jo netop har en sund boligforening.

/Kenneth

du kunne jo bare flytte lidt væk fra byen elller er stedet ramt af hærværk mv. men er lettere at sige , kender problemet har arbejdet et sted er svært at komme ind de steder hvor det falder mv.

nogle stiger og falder også hvordan låne udvilking går , der er intet ens i nogle boligforeninger , med jeg forstår godt nogle blive sure når det er ikke lige dem der rammes og dem 10 km væk oplever fald og andre stiger http://www.dabbolig.dk/default.aspx?func=article.view&id=1045951

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:16

Lars Nielsen:

Da venstre kom til magten i 2001 blev vi lovet skattelettelser! Dem har jeg også fået nu! Jeg får ca 50,- mere udbetalt pr måned! :-) Jeg har en el-regning... Der er kommet grønne afgifter på. Jeg har en datter i vugge stue..hun skal have mad i vuggestuen til 500,- pr måned.... og der er skåret en pædagog mere væk...

Jeg er godt klar over at velfærd er mange forskellige ting, og at der nok ikke kommer så meget ud af denne debat, men jeg blev irriteret på ministeren kl 19 da hun sagde at regeringen tænkte på velfærd! Jeg har set en statistik fra region Hovedstaden der viser at de psykiatriske midler er skåret ned med 23% fra 2001 til 2009. Jeg ved godt at statistikker kan fortolkes på mange måder, og det kunne i princippet godt være at de gjorde tingene 23% mere effektivt.... Det tror jeg bare desværre ikke på... Jeg tror nærmere at vi taber nolge flere af de svageste på gulvet.

Jeg læste lige et andet indlæg om en Cowboy der ville flytte til Thailand. Jeg deler hans bekymring om udviklingen i det danske samfund.

et af danmarks biligste steder at bo er vestjylland http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/her-er-danmarks-billigste-h%C3%A5ndv%C3%A6rkertilbud/?id=34925864

f.eks. struer eller herning vis du har børn og leder efter billige bolig

http://www.dr.dk/Regioner/Vest/Nyheder/MidtVest/2011/01/17/073104.htm

nå ja det skal lige passe med dit arbejde  hvor du skal bo , det jeg vil frem med  der er intet som er ens i Danmark

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:19

Mikael christiansen:

du kunne jo bare flytte lidt væk fra byen elller er stedet ramt af hærværk mv. men er lettere at sige , kender problemet har arbejdet et sted er svært at komme ind de steder hvor det falder mv.

nogle stiger og falder også hvordan låne udvilking går , der er intet ens i nogle boligforeninger , med jeg forstår godt nogle blive sure når det er ikke lige dem der rammes og dem 10 km væk oplever fald og andre stiger http://www.dabbolig.dk/default.aspx?func=article.view&id=1045951

Hej Mikael (håber at det er stavet rigtigt)

Nu er det ikke nemt at flytte, for alle de billige boliger er der jo tonsvis af vente lister til. Fx så jeg før, at de nye regler blev indført at der var 50 års ventetid på en tilsvarende bolig, til halv pris.....og det gider jeg ærligt ikke at betale for at vente på.

På den anden side, så giver jeg dig ret i at jeg selvfølgelig kan købe en ejerbolig i fx randers og betale det samme i husleje, men problemet ligger så i, at jeg så skal have bil, og hvis den strejker, så skal mit firma være lukket en hel dag. Samt at jeg ikke kan komme på arbejde.

Ligeså så vil min livskvalitet være ekstrem nedsat, da jeg min skal afsætte over 2 timer til hjem transproten....

Så kan man altid snakke om at jeg kan flytte mit firma, osv.....men da mange af mine kunder er små iværksættere her i århus området, samt nogle store som er van til at jeg kikker fordi og henter og bringer, og før en samtale, så er det squtte så nemt.

/Kenneth

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:42

Kenneth:

Mikael christiansen:

Hej Mikael (håber at det er stavet rigtigt)

Nu er det ikke nemt at flytte, for alle de billige boliger er der jo tonsvis af vente lister til. Fx så jeg før, at de nye regler blev indført at der var 50 års ventetid på en tilsvarende bolig, til halv pris.....og det gider jeg ærligt ikke at betale for at vente på.

På den anden side, så giver jeg dig ret i at jeg selvfølgelig kan købe en ejerbolig i fx randers og betale det samme i husleje, men problemet ligger så i, at jeg så skal have bil, og hvis den strejker, så skal mit firma være lukket en hel dag. Samt at jeg ikke kan komme på arbejde.

Ligeså så vil min livskvalitet være ekstrem nedsat, da jeg min skal afsætte over 2 timer til hjem transproten....

Så kan man altid snakke om at jeg kan flytte mit firma, osv.....men da mange af mine kunder er små iværksættere her i århus området, samt nogle store som er van til at jeg kikker fordi og henter og bringer, og før en samtale, så er det squtte så nemt.

/Kenneth

ja Danmark er blevet mystisk mange steder stiger og falder bolig priser meget .

nogle steder stiger hvad børn pasning koster og andre falder det , jeg fatter det ikke , når stiger i Århus f.eks. stiger  huslejen mange steder hvorfor falder udgifter ikke andre steder

udkants steder bliver billigere og billigere at bo i 

byer bliver bare dyrere og dyrere at bo i

for pendler er gevindets større og større at flytte væk fra byen

http://www.brf.dk/412568B30049A81F/alldocs/E546D8574D5C88CEC1257582004387F3?OpenDocument

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:51

Hej Mikael

Når man vil være underleverandør, så skal man være de steder hvor der er virksomheder, som man kan levere til. Specielt, når man er en lille aktør.

Jeg kan fx ikke bruge en hel dag på at køre til fx København og mødes med et firma, for at forhandle eller snakke om en produktion, og være med til at give nogle inputs....

Da jeg jo også har andre kunder, som jeg skal levere til, så kræver det jo at man er tilsvarende for alle. Selvfølgelig er det nemt via skyb eller ander ting at lave møder, men det er stadig ikke det samme som at holde fx en forplade i hånden og sige det er noget lort, det giver lidt mere fylde. Og så kan man fx lave de ændringer med det samme.

Bo sætter man sig i udkandts DK, så er en web virksomhed et udemærket valg, da mange af de kunder er van til dette medie, eller van til at man mailer tingene rundt. Hvorimod et firma, der er pratisk anlagt, og handler med fysiske ting, er bedre egenet til at man skal vise fysiske ting frem, og derfor nytter det ikke at man smidder sit første overskud ud på kørsel og overnatning i forskellige landsdele.

/Kenneth

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:17

Kenneth:

Hej Mikael

Når man vil være underleverandør, så skal man være de steder hvor der er virksomheder, som man kan levere til. Specielt, når man er en lille aktør.

Jeg kan fx ikke bruge en hel dag på at køre til fx København og mødes med et firma, for at forhandle eller snakke om en produktion, og være med til at give nogle inputs....

Da jeg jo også har andre kunder, som jeg skal levere til, så kræver det jo at man er tilsvarende for alle. Selvfølgelig er det nemt via skyb eller ander ting at lave møder, men det er stadig ikke det samme som at holde fx en forplade i hånden og sige det er noget lort, det giver lidt mere fylde. Og så kan man fx lave de ændringer med det samme.

Bo sætter man sig i udkandts DK, så er en web virksomhed et udemærket valg, da mange af de kunder er van til dette medie, eller van til at man mailer tingene rundt. Hvorimod et firma, der er pratisk anlagt, og handler med fysiske ting, er bedre egenet til at man skal vise fysiske ting frem, og derfor nytter det ikke at man smidder sit første overskud ud på kørsel og overnatning i forskellige landsdele.

/Kenneth

udkants Danmark er jo blevet langt større Ålborg og andre lige uden for falder priser ,kan jo se priser på boliger omkring 100.000 der oppe mod noget ligne samme koster  1- 2 million kr. mindste i København og Århus

folk synes jeg er blevet mere kræsende hvad de vil have og kræver mere luksus , derfor stiger priser boliger renoveres nyt køkken mv.

man ser f.eks. falde for børn pasning og samme sted falder bolig priser f.eks., derved er danmark lidt mere skævt http://penge.dk/bolig/kommuneguiden/kaempe-forskelle-paa-prisen-for-boernepasning

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:24

Mikael christiansen:

udkants Danmark er jo blevet langt større Ålborg og andre lige uden for falder priser ,kan jo se priser på boliger omkring 100.000 der oppe mod noget ligne samme koster  1- 2 million kr. mindste i København og Århus

Hej Mikael

Det nytter ikke noget at starte en virksomhed op et sted hvor der ikke er et kundegrundlag.

Det ville være det samme som at starte en stripper virksomhed op i Nymindegab, og satse på at leve af det.....den holder ikke rigtig, for der er over 50 km til nærmeste diskotek, og der bor ingen unge mennesker der.

/Kenneth

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:50

Kenneth:

Mikael christiansen:

Hej Mikael

Det nytter ikke noget at starte en virksomhed op et sted hvor der ikke er et kundegrundlag.

Det ville være det samme som at starte en stripper virksomhed op i Nymindegab, og satse på at leve af det.....den holder ikke rigtig, for der er over 50 km til nærmeste diskotek, og der bor ingen unge mennesker der.

/Kenneth

problemet er der ligges ingen plan , hvad skal gøres ligger bolig ledig , bygges metro skaber kaos folk kan ikke komme på arbejde folk skal flytte , når togene ikke køre godt , trafik kaos veje går længere tid , vis høre trafik radio hver morgen f.eks. kokkedal Hørsholm 30 minutter nogle gange , hvorfor bygge en masse , hvad med ørestanden bygger en metroen dyr og hel byen med dyrere boliger nogle op til 20 millioner , alt virker planløst nu er planer at udvide ved nordhavn ved østrebro men hvor er vejene alle vil køre i bil

vores kystbane tog kør konstant ikke , så folk flytter boliger priser falder og andre steder priser stiger ,hvorfor ikke forbedre dit områder vi har i stedet for der bygges nye boligere mere og mere

f.eks. Nivå kan let flytte der til med toget køre forsinket og hvad med motorvejen med tæt køre de kan jo ikke komme på arbejde og alle kan ikke bo i CITY så skulle alle huse være 20 etager høje

ja man bygger også nordhavn men lige uden for city ligger ledig boliger , folk må købe de dyrere da vej net ikke forbedres og ingen har råd til ørestands luksus boliger , så de falder i prisen da nogle står stadig ledig boliger, fatter ikke noget men alt virker ikke helt som en plan

Okay fik kigget nettet tyndt hvorfor folk flytter og priser falder og stiger , grunden til nogle steder falder er svære at komme på arbejde og andre steder lettere at komme på arbejde

problemet ser ud til at være togene og enkle motorveje der er trafik propper på .

f.eks. kan huske det blev lovet ny italienske ice4 tog kom så københavn - århus ca 2 timer med tog , kommer ikke venter og atter venter , trafik forbindelse vigtigste god imellem lands del for at få et arbejdes marked der kan flytte sig

kommer flere og flere biler skaber kaos

folk flytter mere og mere samme skaber trafik knude punkter .

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)