Hej Amino. Hvordan kan jeg få CVR nummer som 13årig? |
Hej Mads.
Hvad er årsagen til du skal bruge et CVR nr?
Er det en nødvendighed for det foretagende du har i tankerne?
Hej Mads. Hvad er årsagen til du skal bruge et CVR nr? Er det en nødvendighed for det foretagende du har i tankerne? |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Jeg skal bruge det til en webshop. Jeg har hørt at det er igennem stats-forvaltningen men hvad jeg har læst mig til skal man være 15år. Så hjælp! |
Hej Mads der er masser af faktorer du skal tænke over inden du starter firma, måske kan du bruge min blog her til noget:)
|
Hej, Hvad vil du sælge i din webshop?. |
Moon Design - Webdesign og Logo Design
Jeg vil sælge Tøj |
Er den eneste mulighed ikke at det bliver registeret i dine forældres navn. Men er ikke engang helt sikker på om det er lovligt som 13 årig. Man skal vel ikke momsregistres før man omsætter for over 50.000 kr?
mvh. Kasper |
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?
Godt. Så starter jeg bare nu så folk begynder at kende min webshop. Og så får jeg mig bare et CVR nummer når jeg bliver 15år |
Ahh okay:) jamen, så er det jo slet ikke sikkert du skal ud at anskaffe CVR o.s.v
Hvis du bare holder din omsætning på under 50k, og betaler skat af selvfølgelig, så er der ingen som er efter dig. Og lige et link til min blog(Glemte at smide det i forrige indlæg) |
Wait wait wait.
|