Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man forsikres mod negativ omtale online?

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ihvertfald en løsning jeg har haft på tegnebrættet i noget tid :)

Løsningen er Brand Protection, og er en forsikring for dit virksomhedsnavn, produktnavn, dit personlige navn, etc mod negativ omtale online..!

Hvad syntes du om min løsning på en stor problemstilling for mange virksomheder!

Nyd søndagen, og god dag til alle :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj B. Müllertz:

Det er ihvertfald en løsning jeg har haft på tegnebrættet i noget tid :)

Løsningen er Brand Protection, og er en forsikring for dit virksomhedsnavn, produktnavn, dit personlige navn, etc mod negativ omtale online..!

Hvad syntes du om min løsning på en stor problemstilling for mange virksomheder!

Nyd søndagen, og god dag til alle :)

Hvordan vil du fjerne en artikle på EB.dk, dr.dk eller amino?

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske det er smartere bare at opføre sig ordentlig :) hvis man føler behov for at "forsikre" sig mod dette tror jeg man seriøst bør se på sine arbejdsgange og kundeservice. Og skulle der komme noget kritik man gerne vil have væk eller pyntet på, så kan man jo agere på dette med at gå i dialog med kunden/afsenderen, og/eller om nødvendig få lavet noget reputation management.

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bruun :)

Jeg kan heller ikke love at det bliver fjernet, da jeg ikke bestemmer hvad en side skal publicere af indhold, men vi går strategisk efter at rykke det negative indhold så langt ned af søgeresultaterne som muligt, alt efter hvilken løsning man vælger :)

Tak for feedback og god dag :)

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, 

Jeg er helt enig med dig, på alle områder.. :) 

Men nettet er nu engang bygget på den måde at alle kan komme med deres meninger, og det kan meget hurtigt koste virksomheder rigtig dyrt hvis de ikke opdager og handler på negativ kritik i tide.. :-)

God dag, og tak for input :)

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj,

 

Jeg synes det lyder som en god idé og en rigtig godt produkt til virksomheder som bare ønsker at drive drive virksomhed og ikke selv rode med google alerts osv.

Hvis jeg var dig, ville jeg overveje at lave lidt om på det med at du blot henviser virksomheder som allerede har negativ omtale til et andet sted på dit site. Jeg tror nemlig at virksomheder som henvender sig typisk vil stå med problemet allerede. Ellers var de måske aldrig kommet på den tanke at de har behov for reputation management.

Hvad med en pakkeløsning til dem også?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

man skriver masser af positivt om sit produkt og videre sin viden bedre end konkurrenter gør. o

lave sin side både stærkere og bedre end alle andre siderne, gør også en forskel , man skal være bedste

vis vil brand sit emme område ikke en let sag f.eks. kan der opstå misforståelser vis der står  en side f.eks. alle bookinger er godkendt ved at udfylde booking formular eller nogle tror man kan lave perfekt shows uden der er plads f.eks 1 x 1 meter , derved mange gange er det at blive enig som f.eks i min stripper branche min side er  www.stripdanmark.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke at man vil kunne fjerne negativ omtale.

Og på den anden side... Hvad så hvis alle virksomheder fik positiv omtale, så er der jo ikke noget at sammenligne med, for så ser det jo ud som om, at alle butikker holder, hvad de lover.

Tror bare - som andre herinde siger - at hvis man bare opfører sig ordentligt, så skulle der ikke komme så meget negativ omtale ud af det.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror der er rigtig mange som benytter sig af reputation management.

Når jeg skal researche et eller andet firma, går jeg bl.a. målrettet efter søgemaskinens side 18 eller deromkring. Deromme findes alt snavset ofte ;-) En anden metode er at søge på firmanavn + et eller andet negativ ord.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sigurd :)

Du har fanget pointen ;) Lige præcis, hvis man bare ønsker at drive noget forretning og ikke er så stærk indenfor Branding, marketing og alt det tekniske, så kommer de bare et smut forbi online-id ;)

Jo selvfølgelig, du kan også finde reputation management, men jeg vil da prøve at gøre det endnu mere tydeligt på denne side, at hvis de allerede har negativ omtale, så skal de bruge reputation management.. :)

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)