Som du nævner så er det rigtig godt, hvis en virksomhed selv arbejder pro-aktivt med deres brand online, og giver noget god værdi til deres besøgende.. :)
Nu er vi lidt i samme båd eftersom du arbejder med personlig branding, så du ved sikkert også hvor vigtigt det er at beskytte det brand man har :)
Det er korrekt at det ikke altid er muligt at direkte fjerne nagativ omtale online, da vi ikke bestemmer hvem der publicere hvad online.. Men muligheden for at lave noget andet indhold der er stærkere og kan ranke bedre er der altid :)
Helt enig, der er et rigtig stort marked for reputation management, og et marked der ikke løber tør for emner de næste mange mange år ;) Og hvis der ikke havde været dette marked, så havde jeg heller ikke taget reputation management i sin reneste form og bygget det videre til et nyt koncept :)
100% - Jeg har en jurist igang med at forfatte "vilkår og betingelser", og der vil altid være garanti for pengene tilbage, hvis ikke indholdet ikke bliver skubet så langt tilbage som aftalen lover :)
Det er godt at I kan blive enige om produktets fortræffeligheder.
Men hvorfor dog vente til i morgen med at ringe og finde en løsning, som passer, når I sidder på samme internetforbindelse. Tag dog snakken med hinanden allerede i dag - direkte!
Online synlighed ...
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det er godt at I kan blive enige om produktets fortræffeligheder.
Men hvorfor dog vente til i morgen med at ringe og finde en løsning, som passer, når I sidder på samme internetforbindelse. Tag dog snakken med hinanden allerede i dag - direkte!
Online synlighed ...
hahahahha it gets me every time.
Men man må sige at Nicolaj har styr på Reputation management, så det er rettet op i løbet af et par dage :)