Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man forsikres mod negativ omtale online?

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj B. Müllertz:

Hej Anders :)

Og tak for din kommentar.. :)

Nu er vi lidt i samme båd eftersom du arbejder med personlig branding, så du ved sikkert også hvor vigtigt det er at beskytte det brand man har :)

Det er korrekt at det ikke altid er muligt at direkte fjerne nagativ omtale online, da vi ikke bestemmer hvem der publicere hvad online.. Men muligheden for at lave noget andet indhold der er stærkere og kan ranke bedre er der altid :)  

God dag, og rigtig god søndag :)

Jep, vi kan hurtigt blive enige om at det er vigtigt, at man beskytter det brand man har. Helt bestemt.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

John Nielsen:

Hej Therkel Thomsen / Nicolaj B. Müllertz 

Det er godt at I kan blive enige om produktets fortræffeligheder.

Men hvorfor dog vente til i morgen med at ringe og finde en løsning, som passer, når I sidder på samme internetforbindelse. 
Tag dog snakken med hinanden allerede i dag - direkte! Skype-Wink

Online synlighed ...  

Godt spottet John :-)

Rep. management uden brug af en proxy eller to, den kommer nok til at give mere bagslag i længden end blot dette indlæg...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen:

Hej Therkel Thomsen / Nicolaj B. Müllertz 

Det er godt at I kan blive enige om produktets fortræffeligheder.

Men hvorfor dog vente til i morgen med at ringe og finde en løsning, som passer, når I sidder på samme internetforbindelse. 
Tag dog snakken med hinanden allerede i dag - direkte! Skype-Wink

Online synlighed ...  

 

Jeg kan sagtens se det humoristiske i situationen, men jeg synes nu alligevel at det er lige på grænsen til at være uetisk opførsel af en admin. Jeg ved ikke om I på amino har en politik omkring den slags, men I bør måske tage  diskussionen.

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Sigurd:
Jeg kan sagtens se det humoristiske i situationen, men jeg synes nu alligevel at det er lige på grænsen til at være uetisk opførsel af en admin. Jeg ved ikke om I på amino har en politik omkring den slags, men I bør måske tage  diskussionen.

Det er ikke uetisk at lave en snyde dialog mellem firmaet og en evt. kunde?

 

Hvis jeg syntes noget var uetisk her så var det dialogen og ikke moderators indlæg. nu er det trodsalt Aminos græsplæne man er på :)

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sigurd:

Jeg kan sagtens se det humoristiske i situationen, men jeg synes nu alligevel at det er lige på grænsen til at være uetisk opførsel af en admin. Jeg ved ikke om I på amino har en politik omkring den slags, men I bør måske tage  diskussionen.

Skype-Smile

Præcist hvilken del af mit indlæg er det, som efter din mening er uetisk?

Og præcis hvilken diskussion er det, du mener at vi bør tage i Amino med udgangspunkt i mit indlæg?

 

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:
Hvis jeg syntes noget var uetisk her så var det dialogen og ikke moderators indlæg. nu er det trodsalt Aminos græsplæne man er på :)

 

Helt enig i at det (også) er uetisk. Jeg synes måske vedkommende skulle have en advarsel i en mail el. tilsv. fremfor at blive udstillet offentligt. Men nu arbejder de jo med reputation management, så her er jo unægteligt lidt arbejde at gå i gang med ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Sigurd:

BruunMedia:
Hvis jeg syntes noget var uetisk her så var det dialogen og ikke moderators indlæg. nu er det trodsalt Aminos græsplæne man er på :)

 

Helt enig i at det (også) er uetisk. Jeg synes måske vedkommende skulle have en advarsel i en mail el. tilsv. fremfor at blive udstillet offentligt. Men nu arbejder de jo med reputation management, så her er jo unægteligt lidt arbejde at gå i gang med ;-)

Jeg syntes bare man må tage konsekvensen når man er så "dum" til at begynde at lave flere brugere for at promovere sit brand på den måde. Og ja du har ret, han har rigeligt at se til med Reputation Management :P

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Præcist hvilken del af mit indlæg er det, som efter din mening er uetisk?

Og præcis hvilken diskussion er det, du mener at vi bør tage i Amino med udgangspunkt i mit indlæg?

 

Se svar herover til BrunMedia

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nicolai Lønne:

John Nielsen:

Hej Therkel Thomsen / Nicolaj B. Müllertz 

Det er godt at I kan blive enige om produktets fortræffeligheder.

Men hvorfor dog vente til i morgen med at ringe og finde en løsning, som passer, når I sidder på samme internetforbindelse. 
Tag dog snakken med hinanden allerede i dag - direkte! Skype-Wink

Online synlighed ...  

Godt spottet John :-)

Rep. management uden brug af en proxy eller to, den kommer nok til at give mere bagslag i længden end blot dette indlæg...

Hvis det ikke er to kammerater, som sidder på samme forbindelse, vil jeg nok anbefale, at der læses lidt ekstra op på det grundlæggende omkring Online Reputation Management.

Jeg kan godt anbefale et par gode bøger til formålet.

F.eks: SEO 2.0 af Mikkel deMib Svendsen har et glimrende afsnit om Online Reputation Management.

Den kan jeg varmt anbefale. Men pas på. Den trykte udgave af SEO 2.0 er en af de tykkeste og tungeste bøger om SEO, jeg nogensinde har set. 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Sigurd:

Jeg kan sagtens se det humoristiske i situationen, men jeg synes nu alligevel at det er lige på grænsen til at være uetisk opførsel af en admin. Jeg ved ikke om I på amino har en politik omkring den slags, men I bør måske tage  diskussionen.

Et hurtigt opslag på IP adressen afslører ret hurtigt, at det er en almindelig dynamisk IP tilhørende et teleselskab i Spanien. Det er med alt sandsynlighed en hjemme-internetopkobling og hvis ikke det, så til et mindre firma.

Når vi kan se at Nicolaj med alt sandsynlighed har oprettet en ny bruger som skal booste hans egen profil/tilbud, skal vi så sidde den viden overhørig og dermed lade ham snyde jer andre?
Jeg kan personligt intet forkert se i Johns handling og havde jeg opdateret situationen først havde jeg gjort mere eller mindre det samme. 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)