Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen gode penge på at skrive om det du elsker!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Et bud på, hvad der kunne løfte sidens kvalitet ville dog efter min bedste vurdering hjælpe trådstarter mere.

Ubetinget enig :-)
Men nogen gange er tåbelig og åbentlys grundløs kritik åbenbart med til at fremme et budskab.
Det var nok lige værd at overveje i en web 2.0-tid.
Jeg tror lige, jeg skal have tænkt igennem, om dette kan anvendes aktivt.

mvh Hans

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 19:02

Hej først skal det siges rigtig fint indlæg (særligt til nybegyndere) hvor du forklare step-by-step, hvordan man gør. Synes godt du kunne havde tilføjet flere netværk under netværk, men jo det er nogle af de bedste du har taget med:D Men du får det også til at lyde meget nemt, du skriver noget med, smid affiliate link i teksten og vupti pengene tikker ind:D (kræver jo lige man har pænt mange besøgende) Men igen rigtig rigtig godt indlæg også gode råd.

Mvh. Kasper

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:20

jeg synes teksten er svær at læse , jeg må erkende , der skal flere linje skrifte på siden , vis siden , skal være meget læse venlig også til ordblind og folk med stave vanskeligheder

folk kan godt misforstå de billeder på siden at de er reklamer og , de der køre rundt i højre i siden ligner reklamer med er ikke klik bar

burde laves flere under overskrifter h1 og h2 , derved lettere at læse.

sider med min mini bærbar kan ikke se hele siden ved siden om wordpress , det store længere ned på siden fylder mere end skærm derved ikke let at overskue denne siden med en mini bærbar

webhotel sammenligning husk streger imellem  hvilken pris høre til hvad , jeg blander det samme ,de fleste andre skal bare bruge længere tid på at overskue priserne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:38

Noget af det jeg bider mærke i er at David ikke er særlig gammel (Sorry David), men han alligevel har fulgt nok med herinde til at vide at måden man kommer frem på ikke er at spamme sin blog med reklamer - i modsætning til mange af hans jævnaldrende. 

Derudover så er det en god start, måske bør du gøre teksterne mindre lange i fremtiden, de er lige i overkanten for den almindelige læser der typisk vil blive irriteret over længden :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 19:58

Præcis, Martin, du har fat i noget af det rigtige der. Det er et af de mere seriøse bud fra en "på din alder", David. Tag det som et stort kompliment, og fortsæt i samme stil! :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:00

Tak for god inspiration David.

Jeg har længe tænkt om jeg skulle lave en lille info side om Thailand.

Min "bekymring " går på om det nu er SUPER nemt at gå til ?

Orker ikke alt det tekniske Smile

Priserne kan jeg se, er jo nærmest nul ?

Fra Tinglev
Tilmeldt 30. Dec 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:09

Jeg tror jeg ville installere en widget så du kan lave multiside indlæg og derved dele den lidt op, indlægget er som sådan fint nok uden at være super dybdegående og det ville gøre det nemmere at læse hvis det blev delt op og så tæller det også som flere sider på din blog.

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 22:34

Hej allesammen!

Mange tak for de mange kommentare, og især til dem der kommer med noget konstruktivt. Wink

Jeg kan godt se hvad i mener når i siger at min indlæg mangler uddybelse nogle steder, og har helt glemt SEO. Pinligt.. 

Hvis der er nogle der har flere tips til at gøre indholdet mere læsvenlig, vil jeg meget gerne høre dem.

Med venlig hilsen

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:11

Artiklen i bund og grund fin nok, den ligner mange andre men alligevel lidt anderledes. Ville dog foretrække at der er adgang til alle kategorier og artikler i menuen til højre, det giver meget nemmere navigation på bloggen.

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 17:05

David Bograd:

Du påstår siden er fyldt om med reklamer, og indhold til Google. Siden indeholder ikke en eneste reklame, og indholdet til google er skrevet til læseren.

Du tjener penge på at sende trafik fra din side, til et af de firmaer du nævner.
Er det nødvendigt at skære det ud i pap, så gør jeg det gerne. Se link nedenfor :

http://www.partner-ads.com/dk/klikbanner.php?partnerid=xxxxxx&bannerid=xxxx

Sådan ser alle dine links ud, og det altså reklame og intet andet.

En direkte link havde set sådan ud :

http://www.surftown.dk/

Og der er ingen direkte links til dem som driver webhotellerne, dermed tjener du jo penge ved at reklamere.

Kedeligt du ikke vil stå ved det du laver.

Det kan man jo så kun tage til efterretning

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)