Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen gode penge på at skrive om det du elsker!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino'er!

Jeg har skrevet en artikel til min hjemmeside, wordpressbloggen.dk.

Jeg synes selv den er god, og vil derfor gerne dele den med jer.

Tjen penge online på at blogge.

Den er lang, og håber i gider læse det hele - det er guld værd for ham eller hende der gerne vil tjene penge på at blogge.

Forsat god dag

David Bograd

PS. Skriv gerne hvad i synes om artiklen, enten her i tråden eller som kommentar på siden. :-) 

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 19:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej David,

Jeg synes din artikel er udmærket, men jeg må indrømme at jeg efterhånden har læst mange artikler om affiliate marketing og der står stort set altid det samme.

En oplysning som ingen dog vil ud med (...og her kan du jo differentiere din side) er hvor mange penge der kan tjenes og reelt tjenes. Altså ikke noget med vage hentydninger til nogen som kender nogen som er blevet rig, men konkrete eksempler med alle mellemregninger. Se, det ville være en interessant artikel om affiliate :-)

Held og lykke med projektet

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 16:59
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 8 person

Endnu en gang skrammel er ikke overlever 10 dage.

Folk gider simpelthen ikke de der reklamesider, der ikke har noget reelt indhold, men kun er fyldt med skrammel for at google kan komme forbi og læserne kommer forbi tilfældigt og klikker på dine reklamer fordi der ikke er noget ordentlig indhold på din side.

Og som jeg forventede er der intet nyt på den side.

Man for en opsætningsvejledning i Wordpress.. der følger rent faktisk vejledning med til wordpress og kan man ikke finde ud af at indtaste nogle minimale oplysninger, skal man lade andre om det.

Derudover din isde med webhoteller...

Kun reklamer, så du kan tjene penge, hvor er indholdet henne ?

Kort sagt en skrammel side

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 17:50

Mogens Jørgensen:

Folk gider simpelthen ikke de der reklamesider, der ikke har noget reelt indhold, men kun er fyldt med skrammel for at google kan komme forbi og læserne kommer forbi tilfældigt og klikker på dine reklamer fordi der ikke er noget ordentlig indhold på din side.

Man for en opsætningsvejledning i Wordpress.. der følger rent faktisk vejledning med til wordpress og kan man ikke finde ud af at indtaste nogle minimale oplysninger, skal man lade andre om det.

Hej Mogens,

Først af alt - tak fordi du gad læse på min side.

Du påstår siden er fyldt om med reklamer, og indhold til Google. Siden indeholder ikke en eneste reklame, og indholdet til google er skrevet til læseren.

Jeg accepterer din mening, og vil meget gerne blive bedre til at blogge til læseren, så har du nogle gode råd og idéer til forbedringer?

Mvh

David Bograd

PS. Det er mit fjerde blogindlæg nogensinde, så bær lige over med mig.. Wink 

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 17:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Men ellers har du haft en god nok dag Mogens ? Cool

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:59

Syntes det er en flot blog, jeg vil dog anbefale dig at sætte en widget op med en kort tekst om hvad bloggen handler om og hvem du er, jeg syntes umiddelbart det er svært at se og hvis ikke jeg inden for et par sekunder kan se hvad en side handler om går jeg hastigt videre. Jeg tror under alle omstændigheder det vil være en hjælp til dine læsere :-)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mogens @ Du har ret. De der sataner, der prøver at tjene penge, burde spærres inde. Materialisme og kapitalisme er noget fanden har skabt, nu vi er igang. Wink

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:09

Mogens Jørgensen:

Hej Mogens,

Hvad er din konstruktive indgangsvinkel i dit indlæg. Hvor er det, at du hjælper trådstarter med det indlæg?
Det kan jeg ikke helt tyde.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:25

John Nielsen:

Hej Mogens,

Hvad er din konstruktive indgangsvinkel i dit indlæg. Hvor er det, at du hjælper trådstarter med det indlæg?
Det kan jeg ikke helt tyde.

Det kan jeg da fortælle, John.
Jeg var faktisk på vej væk, fordi jeg havde den samme mistanke som Mogens - hvilket ærligt talt er oplagt.
Men da nu trådstarter benægtede dette på en god og overbevisende måde, var min interesse vakt, og jeg har nu også læst artiklen.

Og jeg kan så supplere med, at jeg synes den har et glimrende, men absolut ikke uddybende indhold.

Mit gæt er også, at der kommer reklamer på senere - og det er helt OK - giv os da for hulen noget at klikke på, ikke.

mvh Hans

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:35

Hans Stokholm Kjer:

Det kan jeg da fortælle, John.
Jeg var faktisk på vej væk, fordi jeg havde den samme mistanke som Mogens - hvilket ærligt talt er oplagt.
Men da nu trådstarter benægtede dette på en god og overbevisende måde, var min interesse vakt, og jeg har nu også læst artiklen.

Og jeg kan så supplere med, at jeg synes den har et glimrende, men absolut ikke uddybende indhold.

Mit gæt er også, at der kommer reklamer på senere - og det er helt OK - giv os da for hulen noget at klikke på, ikke.

mvh Hans

Tak for forklaringen Hans.

Det må være dine særdeles veludviklede og anerkendte sprogfærdigheder og/eller min mangel på samme, som gør, at du kan tyde alt det ud af Mogens' indlæg, og jeg ikke kan. Skype-Smile

"Og som jeg forventede er der intet nyt på den side" og "Kort sagt en skrammel side" lyder anderledes, der hvor jeg kommer fra. 

Det kan være, at jeg misforstår indlægget. Et bud på, hvad der kunne løfte sidens kvalitet ville dog efter min bedste vurdering hjælpe trådstarter mere.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)