Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 stk. logoer til min blog? Hvad for en er bedst :)?

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Bemærkede godt, at m'et er et hjerte. Havde nok passet endnu bedre, hvis din blog handlede om kærlighed og forhold - så havde det haft endnu mere relevans :-) Men synes stadig, at det fungerer fint nok.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:05

Jeg foretrækker nr 1 og 3.

Idéen med hjertet synes jeg er for tøset - medmindre det er til et datingsite som Tekstforfatter er inde på. Eller noget i retning af hjerteforeningen, hjertesund mad eller romantik. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Tinglev
Tilmeldt 30. Dec 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:27

kan nu godt lide det sidste nye, også selv om det er lidt hjerteformet, er et rigtig nice og stilrent logo så thumbs up herfra

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:41

Hej Mads,

Hmm når man arbejder med branding og kommunikation, så er man først og fremmest interesseret i, hvad du vil blogge om - hvad din profil er etc.

Dine logoer har et meget stringent udtryk allesammen, og det er trods alt indholdet på bloggen, der er det interessante.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:49

TT Tekstforfatter:
Bemærkede godt, at m'et er et hjerte. Havde nok passet endnu bedre, hvis din blog handlede om kærlighed og forhold - så havde det haft endnu mere relevans :-) Men synes stadig, at det fungerer fint nok.

Jeg synes som Thomas, at det er det bedste hidtil. Ja-jaaa, okay, Gita har ret i, at det er tøset. Hjerteformen havde passet perfekt til en datingsite - men det snakkede vi jo om på et tidspunkt, at du måske ville lave, Mads.

M'et er godt, fordi det er dynamisk og fuld af bevægelse. Hvis det er for tøset, så lav det om, så det passer til det, som logoet skal høre sammen med. M'et er taknemligt, netop fordi det kan vrides og ændres og modelleres.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 07:19

Har egentlig altid godt kunne lide dine svar Poul! - Thumbs up!

Men ja! Jeg prøver og lave nogle flere hen af vejen

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 09:16

Det sidste er helt klart det bedste, altså det der er helt rødt. Ser rigtig lækkert og prof ud. Det med hjertet er også godt, men ville klart vælge det røde. 

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 09:22

Jeg kan nu best lide det sidst tilføjede, men som allerede nævnt så betyder emnet for bloggen også noget.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 13:57

Der står Mads, men man kan ikke se det lige der, men det kommer der til pga. jeg får sort header D:

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 14:01

Helt klart det sidste!
Bedste kavlitet, og flotteste design :-)

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)