Bemærkede godt, at m'et er et hjerte. Havde nok passet endnu bedre, hvis din blog handlede om kærlighed og forhold - så havde det haft endnu mere relevans :-) Men synes stadig, at det fungerer fint nok.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Idéen med hjertet synes jeg er for tøset - medmindre det er til et datingsite som Tekstforfatter er inde på. Eller noget i retning af hjerteforeningen, hjertesund mad eller romantik.
Bemærkede godt, at m'et er et hjerte. Havde nok passet endnu bedre, hvis din blog handlede om kærlighed og forhold - så havde det haft endnu mere relevans :-) Men synes stadig, at det fungerer fint nok.
Jeg synes som Thomas, at det er det bedste hidtil. Ja-jaaa, okay, Gita har ret i, at det er tøset. Hjerteformen havde passet perfekt til en datingsite - men det snakkede vi jo om på et tidspunkt, at du måske ville lave, Mads.
M'et er godt, fordi det er dynamisk og fuld af bevægelse. Hvis det er for tøset, så lav det om, så det passer til det, som logoet skal høre sammen med. M'et er taknemligt, netop fordi det kan vrides og ændres og modelleres.
Det sidste er helt klart det bedste, altså det der er helt rødt. Ser rigtig lækkert og prof ud. Det med hjertet er også godt, men ville klart vælge det røde.
Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning