Flot hjemmeside! Fotoet i banneret er prof. Meget vellykket, for ansigtet har et underfundigt blik, som lokker beskueren til at ville vide mere! Bannerteksten er også klar. Menu-linjen oppe til højre ville jeg lige overveje en ekstra gang, for de valgte ord kan forvirre lidt. Punktet Negativ omtale? er klart nok, men hvad er Digital Hero? Ved jeres potentielle kunder, hvad det er? Det står ikke forklaret på nogen af de 3 undersider. Men hvis det er bevidst, har jeg selvfølgelig ingen indvendinger. Og Q & A, hvad er det? Går jeg ind på Q & A står der intet om, hvad Q & A er. Jeg kan ikke forestille mig, at det har noget med Quality Assurance at gøre - eller har det? Hvis jeres potentielle kunder ved, hvad Q & A står for, ja, så har jeg ingen indvendinger mod Q & A i menu-linjen, men jeg vil foreslå lige at forklare det på Q & A-siden. Jeg nævner dette, fordi du efterlyser feedback om budskabet, ikke stavefejl, men for mig er de valgte menu-ord også en del af budskabet. Nederst på forsiden står der: Hvorfor vælge jer? Det skal vel være Hvorfor vælge OS, eller hvad? Jeg ved godt, at du siger, at der kommer korrektur-læsning på i næste uge, men hvis vedkommende leder efter grammatiske fejl, ser han/hun måske ikke de logiske... |
fodnoten teksten - links lidt for tæt på baggrunds farven vælg hel lys tekste farve til mørk baggrund
enkle andre steder lidt for lys tekst farve til lys baggrund
super godt forklaret salgs tekst , det er simpelthen super godt
tilføjelse
klikket på linket artikler fra 249 kr hvor der står læs mere linket virker ikke , så kunne ikke læse den tekst , men vil meget gerne høre mere om jeres produkt , det lyder simpelthen super