Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online-id 2.0 Hvad syntes du?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flot hjemmeside! Fotoet i banneret er prof. Meget vellykket, for ansigtet har et underfundigt blik, som lokker beskueren til at ville vide mere!

Bannerteksten er også klar.

Menu-linjen oppe til højre ville jeg lige overveje en ekstra gang, for de valgte ord kan forvirre lidt. Punktet Negativ omtale? er klart nok, men hvad er Digital Hero? Ved jeres potentielle kunder, hvad det er? Det står ikke forklaret på nogen af de 3 undersider. Men hvis det er bevidst, har jeg selvfølgelig ingen indvendinger.

Og Q & A, hvad er det? Går jeg ind på Q & A står der intet om, hvad Q & A er. Jeg kan ikke forestille mig, at det har noget med Quality Assurance at gøre - eller har det? Hvis jeres potentielle kunder ved, hvad Q & A står for, ja, så har jeg ingen indvendinger mod Q & A i menu-linjen, men jeg vil foreslå lige at forklare det på Q & A-siden. Jeg nævner dette, fordi du efterlyser feedback om budskabet, ikke stavefejl, men for mig er de valgte menu-ord også en del af budskabet.

Nederst på forsiden står der: Hvorfor vælge jer? Det skal vel være Hvorfor vælge OS, eller hvad? Jeg ved godt, at du siger, at der kommer korrektur-læsning på i næste uge, men hvis vedkommende leder efter grammatiske fejl, ser han/hun måske ikke de logiske...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

fodnoten teksten - links lidt for tæt på baggrunds farven vælg hel lys tekste farve til  mørk baggrund

enkle andre steder lidt for lys tekst farve til lys baggrund

super godt forklaret salgs tekst , det er simpelthen super godt

tilføjelse

klikket på linket artikler fra 249 kr hvor der står læs mere linket virker ikke , så kunne ikke læse den tekst , men vil meget gerne høre mere om jeres produkt , det lyder simpelthen super

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 22:23

Hej Poul :)

nogle rigtig gode argumenter og overvejelser du kommer med, tusind tak.. 

1. Digital Hero, jeg har hele tiden gerne ville finde et godt navn der dækker over denne service, som jeg kunne køre noget branding på senere hen! Du har helt ret i dine overvejelser, og jeg har lige hurtigt ændret det til Social Media! :)

2. Q&A Står for questions and answers, kan også godt se at mine potentielle ikke muligvis kender til det udtryk.. Så her må jeg i tænke box og se om jeg kan finde på noget mere passende :)

Tusind tak for din kommentar, man kan jo hurtigt kigge sig lidt blind når man sidder med så meget alene ;)

God aften til dig :)

Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:23

Hej Nicolaj

Det er et fedt design, også kan jeg også godt lide dit koncept :)

Hilsen

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25

Nååårhh... Questions & Answers, undskyld, DEN gættede jeg ikke, men det er jo helt logisk.

Hvorfor så ikke bare kalde det FAQ? Så ved alle, hvad det handler om. Bare et forslag.

Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:30

Super flot side Nicolaj. Jeg har ikke rigtig noget kritik, jeg er meget enig med de andre - super koncept, super flot hjemmeside, super salgstale. 

Det irriterer mig dog lidt at pga. står som Pga. 

Jeg ved ikke om det egentlig er med lille, men det ser lidt klodset ud. 

Jeg ved ikke om det er så super relevant at jeg ikke kommer med noget du kan gøre bedre, men ingen bliver vel trætte af ros? 

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Skrevet kl. 22:31

Tak Mikael :) 

Jeg har leget en del med farverne i footeren, men vil da tage dit råd til eftertanke :)

Jeg vil prøve at gøre teksten på de enkelte sider lidt mere skarpe.. Glad for du kan li selve salgsteksten :D

God aften og weekend til dig :)

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Skrevet kl. 22:34

Dit Webhotel, Tusind tak skal du ha :)

Jeg kan ogsaa fortælle dig at det er super spændene at arbejde med ;)

God aften og weekend..

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Skrevet kl. 22:37

Du har ret Poul, hermed rettet til faq :)

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Skrevet kl. 22:39

Det har du helt ret i Max, det bliver man aldrig træt af.. ;)

Den med Pga retter jeg med det samme, godt set :)

God aften og weekend :)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)