Hej Ronnie. Man kan udtrykke sig på flere måder!! Det er dejligt at høre, at der er flere som er nysgerrige! Det er bedre at snakke sammen personligt, da der er 3 grundtilbud, tilpasset til den enkelte kunde. Derfor vil jeg bede dig om at skrive til mig pr. mail hhsommer@stofanet.dk for en uforpligtende snak. Mvh. Hans Henrik |
Du kommer med et produkt her på Amino, nogen viser interesse og så vil du ikke ud med prisen... come on.
Jeg er kaffe-elsker, så jeg kunne godt finde på at købe den (en maskine, ikke noget forhandler-pjat) men jeg gider ikke at skulle tygge mig igennem en langhåret svensk/norsk/finsk/hvad-ved-jeg webside

Hvis du vil sælge til mig (og sikkert mange af de andre travle amino-folk) så skal vi have nogle klare, hurtige og tydelige - danske - oplysninger på bordet og dertil en pris.
Jeg gider ikke kontakte dig på baggrund af et amino-indlæg der har givet mig en vag, begyndende mini-interesse for produktet
I stedet for at skrive en masse forklaringer her på siden så tillader jeg at skrive direkte til din mail adresse.
Det er en debat det her for h*****

Vi forventer og accepterer lange forklaringer her på siden. Boost dog dit salg ved at give os lidt info at forholde os til, inden vi skøjter videre til den næste side...