Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvalitets kaffe.

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ronnie.

Man kan udtrykke sig på flere måder!!

Det er dejligt at høre, at der er flere som er nysgerrige!

Det er bedre at snakke sammen personligt, da der er 3 grundtilbud, tilpasset til den enkelte kunde.

Derfor vil jeg bede dig om at skrive til mig pr. mail hhsommer@stofanet.dk for en uforpligtende snak.

Mvh.

Hans Henrik

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:32
Jamen så vågn dog op og lyt til Ronnie...
Du kommer med et produkt her på Amino, nogen viser interesse og så vil du ikke ud med prisen... come on.
Jeg er kaffe-elsker, så jeg kunne godt finde på at købe den (en maskine, ikke noget forhandler-pjat) men jeg gider ikke at skulle tygge mig igennem en langhåret svensk/norsk/finsk/hvad-ved-jeg webside . (jeg blev ikke længere på siden, end at jeg kunne nå at opdage at den ikke var til mig aka ikke var skrevet på dansk)

Hvis du vil sælge til mig (og sikkert mange af de andre travle amino-folk) så skal vi have nogle klare, hurtige og tydelige - danske - oplysninger på bordet og dertil en pris.
Jeg gider ikke kontakte dig på baggrund af et amino-indlæg der har givet mig en vag, begyndende mini-interesse for produktet

I stedet for at skrive en masse forklaringer her på siden så tillader jeg at skrive direkte til din mail adresse.

Det er en debat det her for h*****
Vi forventer og accepterer lange forklaringer her på siden. Boost dog dit salg ved at give os lidt info at forholde os til, inden vi skøjter videre til den næste side...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:45
Tiger:  Vil nu ikke udtrykke mig så voldsomt som Nicolai, men jeg syntes nu også det er mærkeligt prisen skal være så skjult. Du kontakter mig på mail, men jeg får desværre ikke en pris, kun en besked om at ringe til dig.
Det kan godt være der er 3 grundtilbud, men ønsker du at sælge må du ud med prisen !!
Håber du er mand nok til oplyse dine priser

Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:22
Tjae hvis det er ligeså besværligt at få kaffen som prisen, er det nok nemmere at smutte i brugsen
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:58
Dato: 05-03-2007 21:22:08 Forfatter: soffi Tjae hvis det er ligeså besværligt at få kaffen som prisen, er det nok nemmere at smutte i brugsen

Det det kan du selvfølgelig have ret i, men så synes jeg at du skal gå i Brugsen, og købe din kaffe. Jeg for mit vedkomne er er blevet afhængig af kvalitet, så jeg køber ved Zinzino.

Til Henrik og Nicolai, at prisen skulle være hemmelig vil jeg ikke give jer ret i, man kan til enhver tid ringe til en forhandler og få oplyst denne, på samme måde som man kan ringe til sin lokale biograf og få at vide hvad aftenens forestilling koster.

Så mit råd til jer er, brug lidt mindre tid på nettet og ring til Hans- Henrik, HVIS I er så interesserede som I giver udtryk for.

En Glad og tilfreds Zinzinokunde

Kim

Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 22:12
til trådstarter.

Det kan godt være du har de BEDSTE intentioner MEN.

Når du ikke vil ud med prisen begynder man altså at tro der er noget galt.

Du får faktisk produktet til at virke utroværdigt.

Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:16
Jamen det fortsætter jeg da med, ligesom jeg sagtens kan finde prisen på en biografbillet på nettet.

Dato: 05-03-2007 21:58:11 Forfatter: Kim Jul

Dato: 05-03-2007 21:22:08 Forfatter: soffi Tjae hvis det er ligeså besværligt at få kaffen som prisen, er det nok nemmere at smutte i brugsen

Det det kan du selvfølgelig have ret i, men så synes jeg at du skal gå i Brugsen, og købe din kaffe. Jeg for mit vedkomne er er blevet afhængig af kvalitet, så jeg køber ved Zinzino.

Til Henrik og Nicolai, at prisen skulle være hemmelig vil jeg ikke give jer ret i, man kan til enhver tid ringe til en forhandler og få oplyst denne, på samme måde som man kan ringe til sin lokale biograf og få at vide hvad aftenens forestilling koster.

Så mit råd til jer er, brug lidt mindre tid på nettet og ring til Hans- Henrik, HVIS I er så interesserede som I giver udtryk for.

En Glad og tilfreds Zinzinokunde

Kim

Tilmeldt 13. Feb 06
Skrevet kl. 22:32
Hej allesammen.

Til jer som der utålmodig efterspørger prisen og sikkert vil spørge på prisen, ligger den i prislejet 600,- - 3000,- alt afhængig af hvad du ønsker, håber det er svar nok.

Der er ikke noget skjult ved prisen men, mange vil ikke betale så mange penge for en vare man ikke har afprøvet!!

DERFOR er den personlige kontakt vigtig.

Mvh.

Hans Henrik

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 22:46
Må desværre sige at det ikke var svar nok, har før betalt noget mere for en Espresso/Cappuccino maskine.
Kan bare ikke forstå du har så svært ved at forklare dine priser. Min interesse er meget oprindelig, men må nok sige den er meget faldende.
Tilmeldt 13. Feb 06
Skrevet kl. 08:35
Hej soffi.

Hvis du stadig er interesseret??

Så vær venlig at skrive til mig på min mail adresse.

Hvis jeg ikke hører fra dig, vil jeg opfatte det som ingen interesse længere.

Mvh.

Hans Henrik.

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)